Jump to content

Honda vfr 800 2024

White vfr750
 Share

Recommended Posts

Geruchten zijn er al voor eind 2024 en levering vanaf 2025.

Wat mij wel mooi lijkt zijn de moderne snufjes ,als tft scherm met Bluetooth connectie ,rijmodus,verstelbare stuurhendels.cilinder uitschakeling ,meer pk en Newton meter.

Gaan het wel zien ,voorlopig nog erg tevreden met mijn 2016 model.

wel even gestopt met veranderingen op de motor ,zoals uitlaat en val protectie.

IMG_7127-compressed.jpeg

Edited by White vfr750
  • Like 1

Tjonge, de zoveelste "aankondiging" sinds Honda gestopt is met de V4 / VFR.

Ik ben de tel kwijt inmiddels .......

• Haha 1

idd de zoveelste... qua postuur heeft het meer weg van een elektrische bike met zo'n groot accupakket ;)

• Like 1

Hmmm,

Kijk eens goed naar verschillende details foto 3 onderaan de pagina van Motor.nl en de afbeelding uit de openingspost..

https://www.motor.nl/nieuws/honda-introduceert-exclusieve-cbr1000rr-r-carbon-edition/

Gedeelte van de koplamp toont veel gelijkenissen.

De plaats van de koppeling het frame stuk achter de koppeling

Duidelijk het betere kopieerwerk. 

Zolang er een vaag watermerk op staat (the vehicles?) en niet Honda Motorcycles (c) o.i.d. is het allemaal gewoon leuk gefotosoept.

Kijk eens naar het voorwiel, spatbord aan radiator zijde, daar ontbreken een paar delen. De voorvork werkt zo ook niet naar behoren denk ik. En dan nog de zij "reflector" op de remklauw, lijkt wel of iemand zijn gezicht erop heeft geplaatst🤪

Dat zeker wel, maar ze gaan niet meer zo'n complex V4 blok maken,

De NT1100 is niet voor niets een 2 cilinder geworden.

VFRikus

Deze heeft er ook niets mee te maken, maar wel leuk. 😉

hondacb-3056466-1.jpg.79ecfd79f1f875533494895b5fea5772.jpg

• Haha 1

On 2/8/2024 at 2:42 PM, Case said:

Tjonge, de zoveelste "aankondiging" sinds Honda gestopt is met de V4 / VFR.

Ik ben de tel kwijt inmiddels .......

Ja, dat blijf je houden.
Als voorzitter van de Blackbirdclub heb ik sinds dat deze uit het programma is genomen (2008) minimaal 15 verschillende versies van "de nieuwe Blackbird" gezien, waarvan er zelfs eentje met een 1200cc V4-blok. Dan is het geen Blackbird meer (CBR).
Blijkbaar vinden mensen het leuk om hun huisvlijt te doen voorkomen als een vooraankondiging van Honda.
En dan te bedenken dat ik 100% zeker weet dat er een nieuwe Blackbird is ontwikkeld en dat er zelfs een gemaakt is maar nooit op de markt gebracht. En daar krijgen we nu weer net geen foto's van te zien....

Op 8-2-2024 om 23:01, Bazz zei:

Daarvoor ook al. Eigenlijk constant, want iedereen wilde een superbike gebaseerd op MotoGP techniek, maar voor de prijs van een Fireblade. Die is er nooit gekomen en toen de VFR1200F kwam vielen de verkoopcijfers enorm tegen, die was veel te zwaar voor een superbike en met een veel te kleine tank niet genoeg een toermotor. Toen heeft Honda het nog eens geprobeerd met een geüpdate VFR800, maar ook die verkoopcijfers vielen ook tegen.

Bovendien moest Honda beide motoren geschikt maken voor Euro 4 en daarna voor Euro 5 wat Honda door de lage verkoopcijfers de nodige investeringen zich niet kon veroorloven. Vandaar de  verkopen gestopt zijn.

Edited by bvanes
  • Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...