Veefer Posted February 27 Share Posted February 27 (edited) De sleuteldag- en ontmoetingsdag in Delft gaat wederom op herhaling! Voor de één na laatste keer gaan we zaterdag 9 maart 2024 a.s. . open. Vanaf 10.00 staat de koffie, broodjes en hamburgers etc klaar. Max. 17.00 uur gaat de deur weer dicht Er is bijna géén gereedschap en géén brug. Natuurlijk is er wel een setje steek en ringsleutels, hamers, schroevendraaiers en dat soort zaken, maar geen specifiek gereedschap en ook maar voor 1 of 2 personen. Perslucht aanwezig, ook banden oppomp nippel met manometer en een pneumatische slagmoersleutel. Er zijn er op ongeveer 2 km grotere motorzaken (Groenewold (Suzuki), Overkamp (Hondadealer)) voor eventuele onderdelen. Wat verder weg zit HN motoren. Wel aanwezig: heel veel ruimte, kennis, gezelligheid, koffie, hamburgers etc. INGANG aan achterzijde, rechts of links om het pand heenrijden. Toch wat regeltjes (helaas): - Om de vloer niet te beschadigen, wil ik wel vragen om onder de jiffy of gewone standaard een plaatje karton te doen. Ik zal zorgen voor voldoende stukken. - Daarnaast wil ik verzoeken om bij olie gerelateerde werkzaamheden ALTIJD een groot stuk karton onder de motor of de werkplek te gebruiken. Deze zijn ook in voldoende mate beschikbaar. Opvang en afvoer van olie het liefst zelf verzorgen. De rest kan in de afvalcontainer. - Géén draaiende motoren binnen, alleen bij binnenkomst of vertrek. Het is namelijk niet zo hoog (4 meter), dus de uitlaatgassen blijven dan te lang hangen. Dit kan buiten overdekt. Zelfs als het regent sta je droog.Synchroniseren etc dus BUITEN - Motoren waar niet aan gesleuteld, gewerkt of gepoetst wordt, zoveel mogelijk buiten parkeren, om binnen voldoende ruimte over te houden. Het pand: Adres: Rijnweg 10, 2627BK DELFT Tel: 06-53269589 Routebeschrijving: op de A13 afslag Delft-Zuid. Daarna richting Schipluiden/Naaldwijk volgen. Afslag wijk 27 (industrieterrein) Schie-oevers nemen. Bij het verkeerslicht rechtsaf (Schieweg). Deze weg ± 700 m volgen tot de Praxis en Zwatra, zwaartransport. Op dat punt linksaf de Rijnweg inrijden. Aan het eind van de weg staat het pand. Rechts om het gebouw naar achteren rijden. Streetview Google Edited March 6 by crossrunner Topic vastgeprikt 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bvanes Posted February 27 Share Posted February 27 Staat in de agenda... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted February 27 Share Posted February 27 Idem 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis-Vtec Posted February 28 Share Posted February 28 uiteraard zijn de webshopbeheerders ook aanwezig deze dag.😁😁😁 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted February 29 Share Posted February 29 Ik ook, bv als keukenhulpje voor de broodjes en meer. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Posted March 1 Share Posted March 1 Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn. De wil is er wel maar er zijn wat andere 'verplichtingen' die dag en ik weet nog niet of ik die aan een ander kan overdragen 😉 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted March 1 Share Posted March 1 Baal er een beetje van maar kan er niet bij zijn. Heb thuis wat te klussen voor de motor: de toegang tot de schuur aanpassen zodat hij er in kan. Maar iedereen alvast veel plezier en gezelligheid in Delft! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonus Posted March 1 Share Posted March 1 zin an🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skippy Posted March 1 Share Posted March 1 Als het meezit mag ik donderdag/vrijdag de kuipdelen weer ophalen (en zijn ze goed en netjes gespoten) ..... Als het weer dan ook nog een beetje meewerkt hoop ik er op de motor te zijn, zo niet dan waarschijnlijk met het koekblik 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madfred999 Posted March 1 Share Posted March 1 Op deze datum ben ik helaas verhinderd. Maar, op één na laatste sleuteldag in Delft? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted March 1 Share Posted March 1 helaas gaat mij ook niet lukken, de zaterdagen zijn op het moment weer zo druk dat ik niet weg kan. hopelijk kan ik de laatste wel inplannen als ik tegen die tijd vers personeel heb gevonden, weet je toevallig al een datum @Veefer? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted March 2 Share Posted March 2 11 uren geleden, Madfred999 zei: één na laatste sleuteldag in Delft? Helaas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted March 2 Share Posted March 2 Hoezo, gun je veefer zijn pensioen niet? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted March 2 Share Posted March 2 21 uren geleden, Bazz zei: weet je toevallig al een datum @Veefer? Achetrop de laatste V4 van 2023 Bazz, 14 september. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted March 2 Share Posted March 2 Helaas zal ik er deze keer ook niet bij zijn, een van mijn andere hobby’s heeft tot een parttime baan geleid op de donderdag avond en de zaterdag als verkoop medewerker bij de grootste schietsportzaak in Nederland. Ik ga proberen de laatste keer er wel bij te zijn. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts