Jump to content

Radiateur Honda Crosstourer VFR1200X gezocht

José
 Share

Recommended Posts

Onder het mom van ‘nooit geschoten is altijd mis’,

Weet iemand een goede gebruikte radiateur ergens te koop?

Ik ging zojuist voor een nieuw voorbandje, op 100m van de motorzaak begon de motor vreselijk te roken (en stinken). Omdat ik toch gepland stond voor het bandje hebben ze er even naar gekeken, de radiateur blijkt stuk. Nieuwe: >€1.500,00 😳

Edited by José
  • Sad 2

Ik zou eens gaan zoeken op internet met de term "radiateurenservice"

Er zijn zat bedrijven die kunnen repareren en eventueel een nieuw koelblok kunnen plaatsen.

VFRikus

• Like 3

4 uren geleden, VFRikus zei:

Ik zou eens gaan zoeken op internet met de term "radiateurenservice"

Er zijn zat bedrijven die kunnen repareren en eventueel een nieuw koelblok kunnen plaatsen.

VFRikus

Dank je VFRikus, dat zou ik misschien wel willen maar het lastige is dat ik dus al bij 'mijn' motorzaak in de werkplaats stond èn we over twee weken een lang weekend naar Duitsland gaan. Ik heb dus niet zoveel tijd om de motor weer op te halen met een trailer en ergens anders heen te brengen. Een goede gebruikte ergens opkopen zouden ze nog wel aan meewerken lijkt mij. Autogarages doen dat ook vaak, kijken of er ergens een tweedehandsonderdeel te verkrijgen is. 

Ik ben autogarage en heb vaak radiateuren laten herstellen op deze manier, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Tijd hoeft ook geen probleem te zijn, want vaak dezelfde dag klaar.

VFRikus

• Like 1

vijftienhonderd euro en vijftien cent! 🤢

Ze zijn gek bij Honda!

Ik zou ook gaan voor revisie: https://www.bijlradiateuren.nl/

of voor een Chinese kopie: https://nl.aliexpress.com/item/32961272452.html

Edited by voodoo
  • Like 2

Ebay staan ze ook wel voor minder KLIK

Verzending en verwerking Elk volgende object Tot Service Levering*Zie opmerkingen over levering
GBP 25,21 (ongeveer EUR 29,38) GBP 10,08 (ongeveer EUR 11,76) Nederland Standaardverzendservice (Standard Int'l Postage)
Geschatte levering tussen wo, 10 apr en do, 11 apr
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Edited by klein
  • Like 1

Bijlradiateuren zit in Haarlem, is een goed aangeschreven bedrijf.

• Like 1

Dit lijkt me een kwestie van de radiateur er door de motorgarage er onderuit laten sleutelen en op laten sturen of zelf wegbrengen. Maar deze optie hadden ze je ook voor kunnen leggen. Succes ermee.

• Like 2

Op 4-4-2024 om 10:57, Petrovski zei:

Bijlradiateuren zit in Haarlem, is een goed aangeschreven bedrijf.

ja is een goed bedrijf.  ook wij zijn er klant voor de vrachtwggels.

19 uren geleden, Geert VFR zei:

Dit lijkt me een kwestie van de radiateur er door de motorgarage er onderuit laten sleutelen en op laten sturen of zelf wegbrengen. Maar deze optie hadden ze je ook voor kunnen leggen. Succes ermee.

Ze verkopen liever nieuw

• Like 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...