VFRikus Posted May 31, 2024 Share Posted May 31, 2024 6 uren geleden, AFS Motorparts zei: Door dit soort dingen leer je meer dan door steeds om hulp te vragen. In de tijd dat Rikus en ik zijn begonnen met sleutelen bestond Internet nog niet eens. Als je geluk had dan had je een vriend die kon sleutelen, voor de rest was het gewoon proberen of je iets kon fixen of niet. En soms was een probleem dat je niet kon vinden zomaar ineens opgelost bij het weer in elkaar zetten. En dan had je nog wat onderdelen over ook...... 😁 Ik ben begonnen op een LTS, die bestonden toen nog. VFRikus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted May 31, 2024 Author Share Posted May 31, 2024 De technische mensen die ik ken hebben ook allemaal aan bromfietsen gesleuteld.......nog voordat ze op de LTS/MTS/HTS zaten. Trouwens: ik heb ook op een LTS gezeten. Eén keer. Om het gebouw te inspecteren voor een nieuwe bestemming. Ook op een universiteit trouwens...... maar dat is een heel ander verhaal. Ik gooi er een slotje op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts