Tycho Sta Posted August 11, 2024 Share Posted August 11, 2024 (edited) On 6/7/2024 at 2:40 PM, Maarten Riep said: Elders gespot, namelijk bij mij! Waar heb je deze gevonden ik heb gezocht op internet maar ik kom hem niet tegen.... Edited August 11, 2024 by Tycho Sta Opmaak foutje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 11, 2024 Share Posted August 11, 2024 On 7/22/2024 at 9:47 PM, Patrick79 said: Afgelopen week de bracket gemonteerd met volt meter en usb aansluitingen. Dankzij de duidelijke uitleg en foto’s was dit goed te doen! Ik vind dit ook wel mooi, met al dat blauwe licht realiseer ik me dat ik die Gear indicator dan ook maar in het blauw moet bestellen, ik denk erover deze ergens naast de toerenteller te plaatsen Het wordt redelijk vol zo, ik heb ook deze nog op het oog: https://carpuride.com/products/carpuride-w603-wireless-portable-waterproof-ip67-motorcycle-stereo?_pos=1&_sid=d1ce478e9&_ss=r Die zou dan of op dezelfde plek moeten komen waar jij hem heb of anders boven de toerenteller maar hoe ik dat vast moet zetten..... Zal er een nieuw topic voor maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted August 11, 2024 Share Posted August 11, 2024 1 uur terug, Tycho Sta zei: Zeker een mooie uitleg, ik ben ook wel enthousiast en heb al contact gezocht met Maarten. Ik twijfel alleen nog of ik de gear indicator erbuiten laat en die naast de toerenteller plaats. En dan in die bracket links de voltmeter en dan rechts de USB poorten. Is ook een optie ja, en om je nog een extra optie te geven: er zijn ook usb-laders mét een ingebouwde voltmeter. Die ga ik nemen zodat de gearindicator netjes en de bracket van Maarten kan. Keuzes…. 😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 11, 2024 Share Posted August 11, 2024 1 hour ago, Tycho Sta said: Waar heb je deze gevonden ik heb gezocht op internet maar ik kom hem niet tegen.... Check heb hem al! https://www.amazon.nl/autostopcontact-stopcontact-waterdichte-sigarettenuitgang-vervanging/dp/B0C7KDXMDF/ref=sr_1_11?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=19XYSQPSC505V&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Uo-AlIdU9fDLH_wvjqg9qEnaJpwYyrTvh77QelsUOnWt1ZlTyYu2rGcrmSwSGZeN8TDaL7BM-FRflRFDbkRk7U9Rz5PLmiK9wgKXCwm18aEyUkcQy6pbzKZNTIMpimoxf_Folu29jPoYsuNdGPwYj68wteQXO-2v_KHZ66gQApASTmDi8GHuUbhRfYwY7fNGX_lTlpuhFNnfE1hU7-vz_bif-4fKRcwGrugdXw1xDCcxQWNnXGvY0iHdGlM-ga3cmWJUpeRSCM5yFjE6tItv8mhM2HZG8CuOmMpQVpvB054.NRN3_IDIepvlB8LJyfUIDu5ti_IRkMSQKDapisJK6lI&dib_tag=se&keywords=12%2Bvolt%2Bvoltage%2Bmeter%2Bstekker&qid=1723395680&sprefix=12%2Bvolt%2Bvoltage%2Bmeter%2Bstekke%2Caps%2C185&sr=8-11&th=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 11, 2024 Share Posted August 11, 2024 8 minutes ago, Thunderbird said: Is ook een optie ja, en om je nog een extra optie te geven: er zijn ook usb-laders mét een ingebouwde voltmeter. Die ga ik nemen zodat de gearindicator netjes en de bracket van Maarten kan. Keuzes…. 😅 Ja ik ben alleen bang dat ik door mijn navigatiescherm wat daar wellicht gaat komen minder/geen zicht op heb. Daarom wil ik de gear indicator onder mijn toerenteller plaatsen. Die voltages hoef ik niet continue te zien. Ook mijn iPhone zou ik wel willen plaatsen (alhoewel het dan wel een kermisattractie wordt..... 😉). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenicx Posted August 15, 2024 Share Posted August 15, 2024 Op 11-8-2024 om 19:03, Tycho Sta zei: Check heb hem al! https://www.amazon.nl/autostopcontact-stopcontact-waterdichte-sigarettenuitgang-vervanging/dp/B0C7KDXMDF/ref=sr_1_11?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=19XYSQPSC505V&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Uo-AlIdU9fDLH_wvjqg9qEnaJpwYyrTvh77QelsUOnWt1ZlTyYu2rGcrmSwSGZeN8TDaL7BM-FRflRFDbkRk7U9Rz5PLmiK9wgKXCwm18aEyUkcQy6pbzKZNTIMpimoxf_Folu29jPoYsuNdGPwYj68wteQXO-2v_KHZ66gQApASTmDi8GHuUbhRfYwY7fNGX_lTlpuhFNnfE1hU7-vz_bif-4fKRcwGrugdXw1xDCcxQWNnXGvY0iHdGlM-ga3cmWJUpeRSCM5yFjE6tItv8mhM2HZG8CuOmMpQVpvB054.NRN3_IDIepvlB8LJyfUIDu5ti_IRkMSQKDapisJK6lI&dib_tag=se&keywords=12%2Bvolt%2Bvoltage%2Bmeter%2Bstekker&qid=1723395680&sprefix=12%2Bvolt%2Bvoltage%2Bmeter%2Bstekke%2Caps%2C185&sr=8-11&th=1 Die was ik net aan het zoeken, met dezelfde optie om dan aan de nadere kant de gearindicator te doen. Waar haalk je die bracket, of heb je een tekening, dan maak ik er zelf een op mijn freesbank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 16, 2024 Share Posted August 16, 2024 19 hours ago, Phoenicx said: Die was ik net aan het zoeken, met dezelfde optie om dan aan de nadere kant de gearindicator te doen. Waar haalk je die bracket, of heb je een tekening, dan maak ik er zelf een op mijn freesbank Hallo, zie de advertentie op Marktplaasts: https://www.marktplaats.nl/v/motoren/onderdelen-overige/m2123845264-bracket-voor-honda-vfr-800-2002-2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 17, 2024 Share Posted August 17, 2024 On 8/16/2024 at 9:09 AM, Tycho Sta said: Hallo, zie de advertentie op Marktplaasts: https://www.marktplaats.nl/v/motoren/onderdelen-overige/m2123845264-bracket-voor-honda-vfr-800-2002-2012 Nou ik kon niet wachten dus ik heb de rommel alvast maar ingebouwd. Gelukkig net gisteren en vandaag alles binnengekregen zodat ik morgen tijdens de toertocht het kan testen. Vanavond nog snel even een rondje gedaan en het ziet er goed uit! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 22, 2024 Share Posted August 22, 2024 Bedankt voor het opsturen en de inspiratie @Maarten Riep. Ik heb hem wel wat aangepast (door geslepen) omdat de beugel van mijn navigatie in de weg zat. Evengoed ben ik er blij mee. Ik moest alleen wel nieuwe boutjes in mijn HSISS slot steken de bestaande waren kapot. Je kan er trouwens wel heel beroerd bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Riep Posted August 22, 2024 Author Share Posted August 22, 2024 6 minuten geleden, Tycho Sta zei: Bedankt voor het opsturen en de inspiratie @Maarten Riep. Ik heb hem wel wat aangepast (door geslepen) omdat de beugel van mijn navigatie in de weg zat. Evengoed ben ik er blij mee. Ik moest alleen wel nieuwe boutjes in mijn HSISS slot steken de bestaande waren kapot. Je kan er trouwens wel heel beroerd bij. Graag gedaan. Vergeet je niet om nog op de weg te letten met al die extra opties😉. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 7 uren geleden, Tycho Sta zei: Je had graag straaljagerpiloot willen worden? 🤣 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 Hhaha nee hoor! Maar het is een bonte bedoening geworden zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 8 hours ago, Tycho Sta said: Ik moest alleen wel nieuwe boutjes in mijn HSISS slot steken de bestaande waren kapot. Je kan er trouwens wel heel beroerd bij. Ik denk niet dat ze kapot waren. Dit zijn zogenaamde anti-diefstalboutjes. Je kan ze wel vastdraaien, maar niet meer los. Dan moet je de groef verder inslijpen zodat er een platte schroevendraaier in past, of je moet de kop uitboren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tycho Sta Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 1 hour ago, AFS Motorparts said: Ik denk niet dat ze kapot waren. Dit zijn zogenaamde anti-diefstalboutjes. Je kan ze wel vastdraaien, maar niet meer los. Dan moet je de groef verder inslijpen zodat er een platte schroevendraaier in past, of je moet de kop uitboren. Sorry ze waren tekort.... niet kapot nee. Tikfoutje was nogal laat gisteren 😉 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenicx Posted August 24, 2024 Share Posted August 24, 2024 ik heb mijn bracket ook binnen gehad afgelopen week. Met de Gipro bevestiging. die ga ik toch uit aluminium maken. Volgende week gaat de VFR naar onderhoud, dan laat ik de bracket er gelijk op zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts