Jump to content

Boutjes kuipdelen

Tycho Sta
 Share

Recommended Posts

Ik heb al even gekeken in oude topics maar ik kan toch niet vinden wat ik zoek of ik kijk er overheen. In de kuipdelen van mijn VFR zit twee verschillende soorten inbouw boutjes. 

Korte met een soort van busje en lange. Wie weet waar ik deze kan bestellen? 

IMG_2910.thumb.jpeg.ccb561fbea2103869f66a317ab6f9455.jpeg

Behulpzaam ;)

Je zou ook een lokale motorsloop kunnen proberen als je niet de hoofdprijs wil betalen.

• Like 1

Misschien in mijn voorraad, heb ooit bij Baboon besteld omdat ik zelf boutjes nodig had. Kijk maar even. Ik zie je antwoord tegemoet. 

20240825_104307.jpg

20240825_104518.jpg

20240825_104548.jpg

• Like 1

Hey, tof man! Ja heb ook al zitten kijken naar een volledige set maar heb maar een paar dingetjes nodig. Ga je ook naar de sleuteldag in Delft? Ik zal eens kijken wat ik precies nodig heb.

• Like 1

Goed, het is de bedoeling om te gaan en dan neem ik de bak met boutjes gewoon mee. Maar rond de 14e -09 kan ik ook nog opa worden. Dus dat is spannend. Maar gebeurt er niets dan ben ik er.  Anders een retourtje 

Heiloo naar Velserbroek. Spreek je mazl

• Haha 1

Hahha komt goed Velserbroek ben ik vaak genoeg in de buurt, zal eerst even kijken wat ik nodig heb 😉

Laten we even contact houden, anders knallen we samen naar Delft!

• Like 1

18 minuten geleden, Tycho Sta zei:

Hahha komt goed Velserbroek ben ik vaak genoeg in de buurt, zal eerst even kijken wat ik nodig heb 😉

Laten we even contact houden, anders knallen we samen naar Delft!

👌🏻

• Like 1

• 1 month later...

Als Paul z’n setje van een VTEC is dan is die kans klein, volgens mij heeft de VTEC die niet.. 🥴

Edited by Arno71
Overbodige volledige quote van voorgaande reactie verwijderd

• 2 weeks later...
Op 5-10-2024 om 13:09, AndreV zei:

@PaulT heb je toevallig ook de grote imbus met schuine kant aan de kop waar de kuip mee vast zit zoals deze?

Zou er dan graag één van je overnemen als dat kan.

20241005_130534.jpg

Ik denk dat deze niet in het assortiment zit. Maar ik kijk of er per ongeluk 1 bij zit. Inderdaad is het de  Vtec benodigdheden bak. 

• Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...