Tonus Posted November 4 Share Posted November 4 16 uren geleden, Sebas zei: Het heeft even geduurd, maar hij is eindelijk klaar. Nadat ie bijna klaar was viel hij van de standaard door een dom foutje. Het resultaat was 3 beschadigde kappen, waarvan ik er 2 moest vervangen. Uiteindelijk resulteerde dat in een mooier eindresultaat aangezien deze niet naar m'n zin waren qua spuitwerk. Echt heel mooi geworden.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted November 4 Share Posted November 4 Erg mooi @Sebas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron-vfr Posted November 5 Share Posted November 5 ❤️Zeer deftig zeg 👍 respect voor de durf om de fiets deze gedaantewisseling te geven🫶 . Ik zag laatst een wat recentere vfr met donkere kleur met moeren,bouten en schroeven goud gespoten. persoonlijk vond ik dat best mooi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
knalselder Posted November 5 Share Posted November 5 Heel mooi en ik vind de velgen gewoon perfect zoals ze nu zijn. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted November 5 Author Share Posted November 5 Bedankt allemaal voor de positieve reacties👍 Ik ga de velgen voorlopig nog even zo laten, als volgend jaar de banden vervangen worden ga ik er nog is overna denken. Ben zelf niet zo van de gekleurde boutjes e.d. het word snel kitscherig. De planning is voorlopig het netjes houden, onderhouden en lekker rijden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted November 5 Share Posted November 5 +1 voor (of eigenlijk tegen) de gekleurde boutjes 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted November 5 Share Posted November 5 schitterend! vind die bronzen velgen er ook wel mooi bij 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted November 6 Share Posted November 6 Heel mooi, maar maak niet teveel zwart. Het wordt dan een groot zwart vlak, en je ziet de lijnen van de motor niet meer. Ik zou inderdaad ook bij de wielen voor brons of goudkleur gaan, en de VFR en de Honda-sticker in dezelfde kleur maken. Nu vallen ze niet op. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted November 6 Author Share Posted November 6 De bronzen velgen ga ik wel serieus overwegen. Eind volgend jaar zijn de banden wel aan de beurt denk ik, dan kan dat in 1 moeite door. Ben ook niet 100% tevreden over het formaat van de vfr sticker, misschien dat ik die dan in dezelfde kleur doet en een paar slagen groter. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts