Jump to content

Blauwe VFR 800fi te koop

vfr63
 Share

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

Na veel wikken en wegen heb ik moeten besluiten om mijn VFR te verkopen. Helaas kan ik door slijtage in mijn beide handen er niet meer op rijden dan een minuut of tien. En daar is een VFR niet voor bedoeld. Hij is altijd netjes onderhouden. En ik zou het fijn vinden als hij naar een liefhebber gaat. Het gaat om een blauwe VFR 800fi ut de eerste helft van 2001 met 23229 op de teller. Het model zonder VTEC dus. Mijn Vraagprijs is €2000,=

028_24A.jpg

imm022_21A.jpg

Edited by vfr63
Vraagprijs vergeten
  • Like 1
  • Sad 3

@crossrunner Sorry. was ik vergeten.

• Thanks 2

De reden is spijtig, maar deze mooie machine gaat vast een andere goeie "owner" vinden.

Maarre als ik vragen mag :10:.......heb je overwogen om bar-risers of een superbikestuur te monteren voor een comfortabelere zithouding? Bij mij maakte dat een wereld van verschil.....

• Like 1

18 uren geleden, Eric zei:

De reden is spijtig, maar deze mooie machine gaat vast een andere goeie "owner" vinden.

Maarre als ik vragen mag :10:.......heb je overwogen om bar-risers of een superbikestuur te monteren voor een comfortabelere zithouding? Bij mij maakte dat een wereld van verschil.....

Het probleem zit echt in mijn handen. Ik heb nie tmeer de knijpkracht om de koppeling te bedienen.

• Sad 2

Nou heb ik ook een 800fi uit 2001 met pakweg 65.000 km op de teller en met nog de originele koppelingsplaten. Ik hoef de koppeling praktisch maar aan te raken om met een kleine "knijp" probleemloos te schakelen.

Misschien iets niet helemaal in orde met jouw koppeling?

Wel een erg mooie kleur overigens.

Edited by Case
  • With Stupid 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...