Jump to content

Topkofferrek / Bagagerek VFR 750 RC36-II

Jonathan
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen!

Om mijn VFR 750 ('96) wat praktischer te maken ben ik op zoek naar een topkofferrek.

Bij voorkeur een van GIVI (daar heb ik nog koffers en baseplate voor), maar alle opties zijn welkom.

Heeft iemand er een voor mij liggen, of weet iemand waar ze te koop zijn? Veel webwinkels hebben niks leverbaars...

• 4 weeks later...

Ik heb een topkoffer drager van Hepco&Becker voor een Honda vfr750 RC. 36-2. te koop. 

Bij mij heeft er een GIVI koffer opgezeten met een monokey adapter plaat. Deze adapter heb ik evt ook. Ik krijg geen foto's geplaatst. Te weinig geheugen is de melding. Zoek op,  hepco & becker buisbagagerek honda vfr 750 .

Hier zie de drager. 

2 hours ago, JXP1 said:

Ik heb een topkoffer drager van Hepco&Becker voor een Honda vfr750 RC. 36-2. te koop. 

Bij mij heeft er een GIVI koffer opgezeten met een monokey adapter plaat. Deze adapter heb ik evt ook. Ik krijg geen foto's geplaatst. Te weinig geheugen is de melding. Zoek op,  hepco & becker buisbagagerek honda vfr 750 .

Hier zie de drager. 

Wat vraag je er voor?

Grondplaten heb ik genoeg.... 🙂

Edited by 748cc

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...