Jump to content

VFR voor aan de muur

voodoo
 Share

Recommended Posts

Als ie nu met originele uitlaat pijpjes was.... hmm kan ook zelf foto's uploaden voor custom.. Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.

6 uren geleden, voodoo zei:

Laat ik nou binnenkort jarig zijn 😁

• Haha 3

Op dit moment vrij netjes geprijsd.

Ik heb de mogelijkheden om het zelf te maken waarbij ik het materiaal wel moet betalen. Als ik die kosten samen met het op kleur maken vergelijk. Vind ik de prijs niet echt raar. 

Ik heb een figuurzaag, voor die prijs ga ik het niet maken :schater:

• Haha 1

Op 28-11-2024 om 16:25, RoelH zei:

Als ie nu met originele uitlaat pijpjes was.... hmm kan ook zelf foto's uploaden voor custom.. Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.

It's your lucky day @RoelH 😉

https://vroomarts.com/products/vfr800-silhouette-metal-wall-art?srsltid=AfmBOooEMJruwJ2rUYVZMqXvpMBiYLTs_ETKOnK35tYQyeF2OABvWGSR

En volgens mij nog goedkoper ook. Had ze ook zien staan een tijdje geleden, maar denk niet dat mijn betere helft zit te wachten op een stuk ijzer aan de muur lol. Aan de andere kant, kunst is subjectief 🤔

De 1200F staat er ook op nu
VFR 1200F 2012 Silhouette Metal Wall Art – Vroom Arts

Ik zie zojuist dat dit een andere aanbieder is dan welke Voodoo in zijn openingspost plaatste.. krijg dan altijd wel mijn bedenkingen... dat het een soort van doorgeef luikjes zijn die er ook weer aan willen verdienen. Al komen ze beide uit Litouwen.
kan er wel gelijk 2 bestellen...🤔
Ninja ZX14R 2016 Silhouette Metal Wall Art – Vroom Arts
image.png.ac234cbdd69a65813ff86947064a0481.png

De Goldwings die ze hebben zijn net degene die bij mij ontbreken in de verzameling.

Edited by RoelH
  • Like 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...