Jump to content

bundel slangetjes naast luchtfilter

Blackbonkie
 Share

Recommended Posts

Bij mijn VFR 800 vtec zit er rechts naast het luchtfilter een bundeltje kleine slangen, 1 er van hoort denk ik naar het luchtfilterdeksel te gaan en aan dat luchtklepje maar aan de zijkant zit volgens mij een sensor waar die slangetjes aan zitten maar daar zit geen stekker meer in maar heeft er ooit wel in gezeten denk ik. Wie weet hoe dat moet zitten.

ik heb je topic verplaatst naar 'Techniek' het 'even voorstellen' is enkel om jezelf voor te stellen en leest niet iedereen.

om het inzichtelijk te maken is het wellicht handig om een fotootje te plaatsen van hoe het eruit ziet?

• Like 2

Klinkt een beetje als de PAIR valve. Kan zijn dat deze bij jou is uitgeschakeld, wat een veel voorkomende modificatie lijkt te zijn bij VFR's. 

Zou zorgen voor verse lucht injectie in je uitlaat systeem voor betere emissies, en het uitschakelen ervan zou een dipje rond 5k toeren verhelpen, uitlaat minder laten ploffen (pop/crackle), en het schokken bij gasgeven wat verhelpen.

Aldus zegt "het internet".

honda-vfr800a-2006-6-european-direct-salesabs-air-injection-valve_big00030803e__1800_3c86.gif

PAIR valve disabling - Modifications - VFRDiscussion

(Niet mijn foto)

Screenshot_20231214-184408.jpeg

Edited by Killer
Betere tekening
  • Like 2

Share

• Create New...