Petrovski Posted January 10 Share Posted January 10 Nadat ik van Dennis Dooijenburg hoorde dat de website nog niet up-to-date was ben ik gisteravond maar aan de gang gegaan. Alle activiteiten staan er weer in opdat iedereen zijn agenda lekker kan opvullen met de 9 tripjes, een EXTRA rit, 2x een sleuteldag en ook 2x een weekend in het buitenland. Maar we beginnen met de AV eind deze maand. Groet Peter. 5 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichelDB Posted January 10 Share Posted January 10 Dank je wel Dennis en Peter. Wij hebben meteen vrij gevraagd voor het FSW met Hemelvaart. Gaan we weer gezellig mee. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted January 10 Share Posted January 10 Euh, in 2025 hebben we geen zaterdag 27 januari. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted January 10 Author Share Posted January 10 🙈 ik wilde schrijven hoezo niet maar eerst even gekeken, oeps ik pas het aan .... Het is aangepast en wat ben jij scherp @voodoo, bedankt man. Toch fijn zulke mensen die een beetje op me letten 😂. Ook heb ik de tekst nog iets aangepast, ik ben afgelopen vrijdagavond met José bij Mozamo op bezoek geweest om even rond te kijken maar er is geen overdekte buitenruimte, dus mijn knip en plakwerk was deze keer iets minder. Maar nu staat het er goed . 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted January 10 Share Posted January 10 Ja Ouwe, we letten wel een beetje op je 😘 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts