Silvia19 Posted January 27 Share Posted January 27 Onlangs kreeg ik een idee. Weet niet of het leuk is, maar hier komt ie. Als we de dingen die uit het assortiment zijn en nog wat sponsors zoeken voor een leuke bingo avond te houden. Dan zijn we van de oudere dingen af en hebben we een leuke avond voor Bingo. We leren elkaar wat meer kennen op zo'n avond. Dus allemaal win win situatie. 🙂 laat maar horen wat jullie ervan vinden. tot laters. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted January 27 Share Posted January 27 mij nie belle 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Posted January 27 Share Posted January 27 2 uren geleden, Silvia19 zei: Onlangs kreeg ik een idee. Weet niet of het leuk is, maar hier komt ie. Als we de dingen die uit het assortiment zijn en nog wat sponsors zoeken voor een leuke bingo avond te houden. Dan zijn we van de oudere dingen af en hebben we een leuke avond voor Bingo. We leren elkaar wat meer kennen op zo'n avond. Dus allemaal win win situatie. 🙂 laat maar horen wat jullie ervan vinden. tot laters. Hoi Sylvia, Leuk initiatief, ben jij dan ook bereid om de online organisatie op je te nemen? Op een locatie zal lastig worden vrees ik. Mócht je al geïnteresseerden hiervoor kunnen vinden, zal die locatie wel centraal moeten zijn, hieraan zitten weer kosten verbonden. In eerste instantie dacht ik dat je wilde schrijven om ze weg te geven bij ‘een’ lokale bingo maar dat bleek niet de bedoeling. Ik vraag me tijdens dit typen sowieso af of die bingo spelers in een verzorgingstehuis zitten te wachten op VFROC gadgets 😉 Een andere optie is tijdens een sleutel- en ontmoetingsdag, in het tijdsbestek daarvan, een halfuurtje inplannen voor een bingo. Ik ben benieuwd óf en wát voor reacties hier nog meer gaan komen. Gr. José Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichelDB Posted January 27 Share Posted January 27 2 uren geleden, Smuiger zei: mij nie belle Jawel gaan we zingen "wij gaan wijnen, wij gaan wijnen"🍷😁 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvia19 Posted Sunday at 09:43 PM Author Share Posted Sunday at 09:43 PM Op 27-1-2025 om 18:07, José zei: Hoi Sylvia, Leuk initiatief, ben jij dan ook bereid om de online organisatie op je te nemen? Op een locatie zal lastig worden vrees ik. Mócht je al geïnteresseerden hiervoor kunnen vinden, zal die locatie wel centraal moeten zijn, hieraan zitten weer kosten verbonden. In eerste instantie dacht ik dat je wilde schrijven om ze weg te geven bij ‘een’ lokale bingo maar dat bleek niet de bedoeling. Ik vraag me tijdens dit typen sowieso af of die bingo spelers in een verzorgingstehuis zitten te wachten op VFROC gadgets 😉 Een andere optie is tijdens een sleutel- en ontmoetingsdag, in het tijdsbestek daarvan, een halfuurtje inplannen voor een bingo. Ik ben benieuwd óf en wát voor reacties hier nog meer gaan komen. Gr. José Online organisatie gaat me niet lukken. Zou niet weten hoe dat moet. Ben al blij dat ik hier een berichtje kan tikken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted Wednesday at 07:54 PM Share Posted Wednesday at 07:54 PM 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts