Patrick van S. Posted April 19 Share Posted April 19 In de toerenteller van mijn vf400f uit 1986 zit een rood lampje. Het is niet het olielampje. Tijdens het rijden gaat deze soms branden, ik kan echter geen logica vinden waarom, niet bij een bepaald toerental of bij een bepaalde snelheid. Het lampje was er ook uitgehaald, ik had er weer één gemonteerd. Weet iemand waar dit lampje voor dient. Alvast bedankt, groeten Patrick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted April 19 Share Posted April 19 Japans model. Gaat bij 80kmh branden. Zie ook de km teller tot 80 wit, dan oranje Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted April 19 Share Posted April 19 Achterkant km teller zit een aarde contact dat bij 80kmh "aangetikt" wordt en het lampje laat branden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted April 19 Share Posted April 19 Alle 3 inmiddels verkocht; de 400 rijdt rond in Litouwen... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick van S. Posted April 19 Author Share Posted April 19 Top, dank voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts