Jump to content

Zadel cover wit

Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een zadel cover voor een vfr rc36 uit 1991,   Wil met grijs ruggetje  als iemand die toevallig heeft zo geweldig zijn of weet hoe en waar ik daar aan kan komen bvd gerard

• Like 1

Welkom en succes met zoeken Gerard!

ben ook benieuwd naar de showroomstaat, en een witte is altijd de beste kleur!

Zo’n seatcover heb ik zelf ruim 2 jr naar gezocht (en uiteindelijk samen met een zadel gevonden op kleinanzeigen.de), maar is wel een kwestie van lange adem..

53 minuten geleden, Tukker zei:

Welkom en succes met zoeken Gerard!

ben ook benieuwd naar de showroomstaat, en een witte is altijd de beste kleur!

Zo’n seatcover heb ik zelf ruim 2 jr naar gezocht (en uiteindelijk samen met een zadel gevonden op kleinanzeigen.de), maar is wel een kwestie van lange adem..

Ja ben er ook achter dat het lastig is om te vinden,   Heb zojuist foto geplaatst bij even voorstellen. Mja hoe ik het gedaan heb. Geen idee. Eerst screenshot gemaakt van daaruit is het gelukt.  Tja weinig verstand van het internet gebeuren.   Oude man hè 

• Haha 2

Je zou eens op etsy kunnen proberen. https://www.etsy.com/nl/listing/1501375675/honda-vfr-750-1994-1999-zadelhoes?show_sold_out_detail=1&ref=nla_listing_details

Kan je precies kiezen hoe je het wil. Zelf geen ervaring met deze leverancier maar bestellen via partijen op etsy werkt over het algemeen prima is mijn ervaring.

• Like 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...