Jump to content

plaatsing Achter schokbreker VFR V-Tec met stelknop.

Recommended Posts

Hallo, mijn schokbreker van achteren is versleten.

Ik heb een 2 de hands gekocht maar deze is van een ABS uitvoering dus met stelknop en die van mij is zonder stelknop.

Nu is mijn vraag of er iemand foto's heeft van hoe de olie leiding loopt van de schokbreker naar de stelknop aan de zijkant van de voetsteun.

Dan kan ik er van het weekend aan beginnen om hem te plaatsen, als dat gebeurt is kan dan kan ik volgende maand weer de 1000 Bochten rit doen.

In ieder geval bedankt.

M.v.g. Patrick 

Posted (edited)

279801632_Screenshot_20250521_154933_AdobeAcrobat.thumb.jpg.93a563ce3559e730aa300d847ff1ebfa.jpgIk heb mijne recentelijk eraf gehaald. 

Tenzei je de banjo olie koppeling los wil halen, zal je volgens mij vrijwel de hele kont moeten demonteren. 

De olie leiding loopt rechts van de motor, langs het frame omhoog langs de remvloeistof reservoir naar de rechter achter passagierssteun.

De repair/shop manual heeft hier wat foto's over.

Edited by Killer

Hallo Killer,

bedankt hier kan ik iets mee, kan die van het weekend er onder.

M.v.g. Patrick

• 3 weeks later...

Het is helemaal gelukt, zit er onder en al uitgetest in Luxemburg met 2 personen en bagage. Werkt wel maar is nog geen Hyperpro veering, als toevallig nog iemand wat heeft liggen hou ik mij aanbevolen 🙂,  maar nu kan ik weer even verder.

Bedankt voor de informatie.

M.v.g.Patrick 

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...