Ga naar inhoud

Stuurgewichtjes: Nodig Of Niet?


mover
 Delen

Aanbevolen berichten

'k weet 't. Meestal van die klemtypes. M6, maar check ff met je schuifmaat. Of die gewichtjes trillingen tegengaan? Welke trillingen? Waarom missen ze op HD's? Zijn het niet tevens vervangbare slijtage delen in geval van schuiver(tje)

Heb het gisterenavond even nagemeten en het lijkt inderdaad M6 te zijn. Ik ben ook nog niet zo overtuigd van de trillingsdempende werking. Bij mij zitten ze er dus niet op en ik heb nog nooit iets van trillingen in het stuur gemerkt... Maar ik vind het er wel beter uitzien als ze erop zitten, en het oog wil ook wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij zitten ze er dus niet op en ik heb nog nooit iets van trillingen in het stuur gemerkt... Maar ik vind het er wel beter uitzien als ze erop zitten, en het oog wil ook wat ;)

Rij maar eens een keertje met, dan pas merk je het verschil :rolleyes: . Je weet nu niet wat je mist. Overigens een perfecte fiets als hij ook zonder als een scheermes rijdt :lol:;) !

VFRgroet

Coock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij maar eens een keertje met, dan pas merk je het verschil :rolleyes: . Je weet nu niet wat je mist. Overigens een perfecte fiets als hij ook zonder als een scheermes rijdt :lol:;) !

VFRgroet

Coock

Dat verschil merk je dus NIET.....het was mijn oude motor waar ze opzaten en na de verwarmde handvatten er dus afgehaald zijn en je merkt er dus nietssss van.

 

En het is een perfecte fiets want hij reed als een scheermes :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind wel dat de handvatverwarming-handvatten altijd stijfer zijn en daardoor meer trillingen geven, met of zonder gewichtjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind wel dat de handvatverwarming-handvatten altijd stijfer zijn en daardoor meer trillingen geven, met of zonder gewichtjes...

Geen idee....heb er nooit wat van gemerkt :?:?:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me er moeilijk iets bij voorstellen, lijkt mij dat als je het verschil in trillingsdemping merkt in de hardheid van het gebruikte handvattenrubber je te hard knijpt / teveel op je polsen leunt. Zachtheid van het rubber dient volgens mij alleen om voldoende grip te hebben, te hard rubber zou te glad zijn.

 

Uitzondering voor de HD-schuimhadvatten natuurlijk, maar die zijn dan ook royaal voorzien van lederen dempfranjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzondering voor de HD-schuimhadvatten natuurlijk, maar die zijn dan ook royaal voorzien van lederen dempfranjes

 

Dat zijn dan ook motoren die je goed moet vasthouden anders trilt het stuur uit elkaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coock: dan is het een perfecte fiets, want hij stuurt inderdaad als een scheermes... Nou ik nog! :lol:

 

@happyVFR: heb je de originele gewichtjes niet meer liggen? Ik dacht eigenlijk dat ??n van jouw voorgangers de verwarmde handvatten erop had laten zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coock: dan is het een perfecte fiets, want hij stuurt inderdaad als een scheermes... Nou ik nog! :lol:

 

@happyVFR: heb je de originele gewichtjes niet meer liggen? Ik dacht eigenlijk dat ??n van jouw voorgangers de verwarmde handvatten erop had laten zetten...

@mover.....om maar in de zelfde stijl te blijven.

 

Ik zal ff voor je kijken, misschien heb ik ze hier nog liggen.....het waren wel rode hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...