Ga naar inhoud

Stuurgewichtjes: Nodig Of Niet?


mover
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Graag! En als ze rood zijn... Ach... Dat moet dan maar ;)

Nou, ik heb ze gevonden hoor.

Hier en daar zit er wel een beetje een plekje op, maar ze zien er niet slecht uit.

 

Wanneer ben je in de buurt van Amsterdam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb ze gevonden hoor.

Hier en daar zit er wel een beetje een plekje op, maar ze zien er niet slecht uit.

 

Wanneer ben je in de buurt van Amsterdam?

Hee, da's mooi! Toevallig moet ik aanstaande zaterdag in Alkmaar zijn, dus dan kan ik ze wel even op komen pikken... Wat wil je ervoor hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

even reageren ,ik heb vanwegen het laten spuiten van kuip ook meteen de stuurgewichtjes laten spuiten .

Natuurlijk in het rood ,maar even iets meer .

Ik heb even zonder gereden en met en wat een verschil zonder voel je gewoon dat je clipons niet goed uitgebalanceerd zijn trilt meer en daar krijg je op den duur slapende vingers van .

Na monteren stuurgewichtjes stuurt het beter trilt het minder en lijkt het wel beter uitgebalANCEERD.

ik dacht he ze wegen niks maar toch merk je het en trouwens staat wel mooi rode stuurgewichtjes bij de rode kuipetc.

Verder vind ik clip ons zonder stuurgewichtjes niet mooi .

Link naar reactie
Delen op andere sites

stel dat je nog dode vingers krijgt door de trillingen dan kun je eventueel een setje zwaardere erop zetten, is ook zeker te krijgen! die dingen zijn bijna persoonlijk kun je wel zeggen. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, da's mooi! Toevallig moet ik aanstaande zaterdag in Alkmaar zijn, dus dan kan ik ze wel even op komen pikken... Wat wil je ervoor hebben?

Zaterdag is prima, en over de prijs komen we wel uit doe maar een pakje Malboro, dan werk je een beetje mee aan mijn gezondheid :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag is prima, en over de prijs komen we wel uit doe maar een pakje Malboro, dan werk je een beetje mee aan mijn gezondheid :blink::blink:

Okee, daar komen we inderdaad wel uit... :beer: Ik bel je nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Niet in de handvatten knijpen, niet harder knijpen dan voldoende om gas niet dicht te laten vallen, rest uit de heupen. Is misschien ff wennen, maar daarna! . . . . . .

 

 

Is dit de oplossing voor pijn/kramp aan het begin van je duim de volgende dag? Voel het echt flink (na 1000 km in twee dagen). PS: Ik net nieuwe uitgebalaceerde wielen / banden dus dat kan het niet zijn.

 

Even hier nog een paar vragen over:

 

1) Waar koop je zwaardere stuurgewichtjes?

 

2) Of kunnen lichtere juist ook de oplossing zijn? Zo ja, past dit: Carbon bar ends voor een CBR ?

 

3) Is het normaal dat die stuurgewichtjes na 500 km los trillen? Zo nee, hoe vast mag je ze dan aandraaien? Want als ik er wat meer kracht op zet dan draaien ze alleen maar door.

 

 

:k

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic . . .

 

foto's van stuurgewichtjes verwijderd....

Je hebt gelijk, ze dwalen behoorlijk af, zal zien of ik kan splitsen.

 

De berichten over het dynamisch balanceren zijn afgesplitst en HIER te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de "aanbieding" bij Louis, €20,-

 

Dank voor antwoord.

 

Jij rijdt hier dus mee, en bevallen goed? Dus zwaarder is beter dan lichter, en daarom geen carbon dingen pakken?

 

Geloof dat ik had gelezen dat de Viffer M6 boutjes had, toch? (Die Louis, heeft er weer genoeg, jammer van die porto, vorige week ook al besteld)

 

En na hoeveel km moet je die aandraaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na hoeveel km moet je die aandraaien?

 

Ik zou ze vast zetten met wat loctite (schroefdraad borging)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor antwoord.

 

Jij rijdt hier dus mee, en bevallen goed? Dus zwaarder is beter dan lichter, en daarom geen carbon dingen pakken?

 

Geloof dat ik had gelezen dat de Viffer M6 boutjes had, toch? (Die Louis, heeft er weer genoeg, jammer van die porto, vorige week ook al besteld)

 

En na hoeveel km moet je die aandraaien?

Hoi koffieleut,

 

Nee, nog niet gemonteerd. zwaarder is beter als trilligsdemping je doel is. Carbon kiezen voor de looks. Gekozen omdat ik deze mooier vind dan de originelen, welke in mijn geval ook nog eens niet puntgaaf zijn.

 

Ik ga monteren met Loctite. Dat voorkomt eventueel lostrillen. Ben benieuwd naar eventueel trillingsdempend effect. Montagefoto's en postmod debrief volgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...