Ga naar inhoud

lampen


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje terug m'nlampen vervangen door deze:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...:B:EOIBSA:NL:41

 

voordeel is de lage prijs (13,30 euro thuisgestuurd per twee). Dat ze veel meer licht geven bleek meteen tijdens de eerste rit, waar de tegenliggers duidelijk te kennen gaven dat we opvallen. Dus meteen lager afgesteld. Probleem verholpen.

 

Greetz Jake

aangepast door Jake
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ze van de halfords erinzitten White verlichting

 

 

De stadsverlichting is blauw en ik heb er 2 van inzitten links en rechts speciaal besteld zijn in australie standaard voorzien van 2 stadslampen

 

05082006272vt5.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Wie ze nog niet kent: er zijn sinds enkele weken nieuwe halogeenlampen verkrijgbaar die op dit moment qua kleur en lichtsterkte als beste zijn getest en op de meeste auto- en motorfora enthousiast worden ontvangen: de Philips X-treme Power in H4 en H7. Ik heb ze inmiddels al en ik moet zeggen dat ze idd beter zijn dan mn oude (ontplofte :rolleyes: ) Blue Vision Ultra's. Ze geven 80% meer licht tegenover 50% voor de Blue- en MotoVision lampen en dat is te merken! :worshippy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje rare kreet als beste getest Zijn ze ook goed dan want je kunt wel wat als beste testen maar ze kunnen wel als slechste uit de test komen toch :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje rare kreet als beste getest Zijn ze ook goed dan want je kunt wel wat als beste testen maar ze kunnen wel als slechste uit de test komen toch :scratchchin:

 

Dom, dom, dom........ tis zaterdagavond...... iedereen aan de drank natuurlijk! :whistle::schater:

Google maar es ff wat rond, dan zie je wel wat er bedoeld wordt! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:offtopic: Ja sorry maar vind dat 1 van de domste kreten hier in nederland en iedereen trapt erin :offtopic:

 

Heb trouwens nog geen druppel op

 

En ja ik ken de lampen

Link naar reactie
Delen op andere sites

:offtopic: Ja sorry maar vind dat 1 van de domste kreten hier in nederland en iedereen trapt erin :offtopic:

 

:offtopic: Zal ik dan maar spreken uit eigen ervaring? Er zit gewoon een enorme bak licht in! Ga nou maar ff wat naslag doen, het zijn geen huisvrouwen die hier over oordelen............. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.philips.nl/about/news/section-1...icle-15852.html

 

Het licht is krachtig en intens. Meer en beter licht maken X-Treme Power lampen ideaal voor autoliefhebbers die met hun auto willen opvallen in de grijze massa.

 

X-Treme Power lampen zijn bedoeld voor de vervangingsmarkt en met name voor autoliefhebbers die hun auto graag aan hun eigen wensen aanpassen met kwaliteitsonderdelen die zowel uitstraling als functionaliteit toevoegen. X-Treme Power is een eenvoudige manier om te upgraden naar koplampen met raceprestaties en de auto te tunen met in het oog springende details.

 

Zal ik je eens opgeven voor DGB, kunnen ze je brommer verder pimpen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.philips.nl/about/news/section-1...icle-15852.html

Zal ik je eens opgeven voor DGB, kunnen ze je brommer verder pimpen :D

 

Bah, wat een sjonnies! Mijn grootste zorg is anders dat ik 's morgens op weg naar de dwangarbeid langs de 20 km lange onverlichte kanaalweg niet in het majem terechtkom, er staan al genoeg bloemstukjes bij evenzovele bomen....... :glare:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou maar hopen dat ze ook duurzaam zijn. De vorige keer toen ik in dit grapje van Philips trapte kon ik elk half jaar de lampjes vervangen omdat ze stuk gingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou maar hopen dat ze ook duurzaam zijn. De vorige keer toen ik in dit grapje van Philips trapte kon ik elk half jaar de lampjes vervangen omdat ze stuk gingen.

 

Een set van 2 kost zo'n 32 euro en moeten 36.000 branduren hebben vlgs. TUV duitsland. Het kwartsglas is ook veel dikker dan bij gewone lampen. De gasdruk is namelijk hoger. Ik ben ook benieuwd, ze zitten er nog maar een week in... Hou u op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een set van 2 kost zo'n 32 euro en moeten 36.000 branduren hebben vlgs. TUV duitsland.

 

Gij bent de testpersoon !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...