Ga naar inhoud

Wil je je registreren bij het Forum?


VFRLoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste gast,
Je wilt graag toetreden tot het Forum, je drukt op de betreffende registreerknop en vult in wat er van je gevraagd wordt.
Op zeker moment verschijnt onderstaande tekst in beeld.

Hieronder volgt de tekst die je tijdens je registratie ziet:
--------
Je registratie is verzonden.

Binnen 10 minuten (maar meestal direct) ontvang je een e-mail met instructies die er in het kort op neerkomen dat je door het aanklikken van een link de administratie de gelegenheid geeft je emailadres te valideren.

Lees ondertussen alvast het volgende:

Je kunt na je registratie alleen posten in het "Even voorstellen"-Forum. Heb je dat gedaan dan word je opgewaardeerd naar Forumlid met meer rechten. Je zult ontdekken dat je als Forumlid meer rubrieken in dit forum kunt bezoeken dan als gast.

Ben je lid van de VFROC dan verzoek ik je je lidmaatschapsnummer door te geven, dan krijg je toegang tot nog meer mogelijkheden.


Ook gebruik ik deze gelegenheid om je te wijzen op de zoekfunctie van het Forum, een fantastische mogelijkheid om je snel naar de juiste plaatsen te verwijzen.

Ik wens je veel plezier op het Forum en heb je nog vragen, neem dan contact op met frank_b (beheerder).
---------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...