Ga naar inhoud

Safety lights


Gast twijfelaar
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik eens in de file achter een motoragent(e) gereden die had ook alarmlichten ingeschakeld toen hij/zij door de file ging rijden.

Weliswaar met andere bedoelingen dan ik want 5 (tergende) minuten later pikte hij/zij er een telefonerende automobilist eruit.

 

Of het nu wel of niet standaard is afgeleverd, het is wel geaccepteerd dat men met alarmlichten door de file rijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast twijfelaar

De module zit erop en alles werkt prima. eerst hendel naar rechts en binnen 1.5 sec. hendel naar links en de 4 pinkers knipperen nu. Afwisselend met het groot licht. Als de pinkers uit zijn brand het groot licht en vice versa.

 

Ik had de module aan mijn dealer bezorgd om tijdens de onderhoudsbeurt te monteren. Voor mij wat kuipverwijder werk bespaart. Hij was er ook over te spreken.

 

Vanaf nu veilig de file door of tegemoetkomend verkeer zoals wielertoeristen kunnen verwittigen. Daar doen we het voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twijfelaar
:Policeman:

 

Veilig de file door???

 

Geloof het of niet, het is zo. vanmorgen tijdens een rit naar de Ardennen file op de Brusselse ring wegens verkeersongeval 1 rijstrook berijdbaar ipv 3.

 

Module geactiveerd, ik leek Mozes die door de dode zee ging. Het wisselend knipperen van de pinkers en het grootlicht zorgde ervoor dat de wagens baan ruimden door links of rechts uit te wijken terwijl ik er mooi middendoor ging.

 

Ja, het komt zeker en vast ook op m'n toekomstige moto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik reed in het verleden ook wel eens door de file met de alarmknippers aan en het grootlicht ook aan....er zijn dus ook automobilisten die averechts op je grootlicht reageren of heel erg schrikken, volgens mij kan dat ook niet de bedoeling zijn..

Ik hou het op enkel knipperende alarmlichten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twijfelaar
ik reed in het verleden ook wel eens door de file met de alarmknippers aan en het grootlicht ook aan....er zijn dus ook automobilisten die averechts op je grootlicht reageren of heel erg schrikken, volgens mij kan dat ook niet de bedoeling zijn..

Ik hou het op enkel knipperende alarmlichten. ;)

 

hey Bazz, het grootlicht brand niet continu maar gaat uit als de alarmlichten aangaan en aan als de pinkers uitgaan. Het werkt ( automatisch ) invers mee met de knipperlichten.

 

Gaaf ding al zeg ik het zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur een pb-tje naar VFRutger, ik ben afgelopen zaterdag een uurtje of 4 bezig geweest om zijn autocom, safetylight's en Garmin in te bouwen. Hij weet er nu alles van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bazz, het grootlicht brand niet continu maar gaat uit als de alarmlichten aangaan en aan als de pinkers uitgaan. Het werkt ( automatisch ) invers mee met de knipperlichten.

 

Gaaf ding al zeg ik het zelf.

ik snap de bedoeling, maar mijn verhaal is dat ze wel eens schrikken van grootlicht, zal met de knipperende variant alleen maar erger zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...