Ga naar inhoud

Sleuteldag start 2007 Almere


The Artist
 Delen

Aanbevolen berichten

Patser....en heb je ook een fatsoenlijke hefbrug ?? :1241emule: :schater:;);)

 

niet zo'n goeie als jij, maar wel een dubbelas aanhanger, en als danny dan ook even meetilt komt dat allemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

niet zo'n goeie als jij, maar wel een dubbelas aanhanger, en als danny dan ook even meetilt komt dat allemaal goed :D

 

 

Ech nie !!! Ik ga hem in het voorjaar in de vloer vd garage laten zakken en stevig verankeren maarre we zullen maar weer on topic gaan he !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:72: :excl:

 

We wachten nog steeds op meer centraal gelegen plaatsen. Ik denk niet dat het eerlijk is als van ons verwacht wordt dat we stad en land afrijden om sleuteldagen te houden :? Dat is de reden waarom we voor deze keer een centraal gelegen plaats zoeken. Zo is iedereen ongeveer even lang onderweg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou DaSupergrover niet iets weten, die woont in Almere, dat is al wat centraler, dan limburg, Drenthe of Ijmuiden. Dan heeft hij geluk en hoeft niet zo ver te reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, heb begint een beetje dood te bloeden dit topic... DaSupergrover, heb jij een leuke sleutel lokatie in Almere of moeten we uit wijken naar een andere lokatie? En zowiezo zoeken we meerdere lokaties dus mensen, we wachtennnnnnnnnnnn!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, heb begint een beetje dood te bloeden dit topic... DaSupergrover, heb jij een leuke sleutel lokatie in Almere of moeten we uit wijken naar een andere lokatie? En zowiezo zoeken we meerdere lokaties dus mensen, we wachtennnnnnnnnnnn!!!!!!!!

 

Is er dan al duidelijkheid wat men wil, een dag op een centrale locatie of verschillende dagen op verschillende locaties zodat niemand iets hoeft te missen en toch iedereen een locatie met handige henkie's binnen handbereik / aanvaardbare afstand heeft ?

 

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er dan al duidelijkheid wat men wil, een dag op een centrale locatie of verschillende dagen op verschillende locaties zodat niemand iets hoeft te missen en toch iedereen een locatie met handige henkie's binnen handbereik / aanvaardbare afstand heeft ?

 

VFRikus

Beide... Het liefst hebben we een dag en misschien volgdagen in Utrecht of nog liever Amersfoort want dan zijn we voor de meeste VFRijders centraal gelegen (ook 1 van de redenen dat we de vergarderingen in Houten houden). Dus dat is wat wat onze voorkeur heeft. Niet lager gelegen in Nederland omdat het voor Bert dan onhaalbaar wordt. Daarnaast mag ik aannemen dat er lager in Nederland zoon sleuteldag door anderen georganiseerd kan worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel een paar mensen hebben in Almere, maar heb helaas geen hefbrug o.i.d. Clubje van een man of 10 (totaal) zou wel moeten kunnen. (lekker de buren aan het schrikken maken :upyours: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou geweldig zijn Grover :P

 

Enne jonne, als jij het voor elkaar krijgt om je brug mee te nemen, Bert neemt de zijne mee dan hebben we er 2 en kunnen we druk sleutelen (overigens krijg jij nog een sync beurtje voor de VFR van je vrouw op mijn carbtune Jonne!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 bruggen bij mij in de tuin/blokhut ??? Lijkt me niet zo'n strak plan. 1'tje is toch voldoende, moet ook een beetje een socio aangelegenheid zijn, niet Frank's werkplaats overhoop halen en het wereldrecord 'zoveel mogelijk klussen op één dag uitvoeren' willen verbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 1 hefbrug en wat staanplaatsen, moeten we heel wat kunnen doen hoor, de laatste keer in Almelo, hadden we ook maar 1 hefbrug, en hebben we toch heel wat kunnen doen. Een workmate of tafel erbij om iets op te leggen en je komt al een heel eind.

 

Ik kan voor minder weer eventueel een partytent meenemen, voor het droog en comfortabel sleutelen.

 

Nu nog een passende datum vinden :pompomdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou mij aanbevolen voor zo'n dag, centraal in Nederland zou ideaal zijn, wil graag de kneepjes, van het synchroniseren ff te pakken krijgen.

 

Ben benieuwd wanneer het wordt.

 

Groet,

 

Rene.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...