Ga naar inhoud

Sleuteldag in 't Nieveen


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Jeuh, daar ben ik dan. Heb net Borat gezien. Hahahaha, wat een geweldige film zeg.

 

Maar goed, Rikus, Joke, Theo en alle buurmannen, het was erg gezellig vandaag. Nog bedankt. Ik ben blij dat ik een grotere garage heb dan Rikus, want we konden onze kont hier niet keren :schater: De snackbar op de hoek was ook prima en de terugreis ging lekker vlot. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga nu slapen.

 

Worfje, ik waarschuwde je nog omdat je je lampen niet aanhad, want je PO zit daar toch op? Uiteindelijk deed je ze aan, toch beter voor je ketting. De terugreis ging erg voorspoedig en het tankstation incident was ook erg leuk. Vrouw had enorm ruzie met een of andere vent en die bleef heel rustig. Geen idee waar het over ging....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Was dat voor die enorme partij hamburgers?

 

Dit was na die tijd, gezien de schaduw op de foto.

Syhoro, was later gekomen, en heeft helaas niet mogen proeven aan de hamburgers.( Wel bracht hij heerlijke taart )

En de enorme partij hamburgers, kon er niet tegen bakken :scratchchin:

Als er de volgende keer meer mensen gaan komen, dan moet er maar een grotere " sputterpan" komen :popcorn:

En meer dozen hamburgers natuurlijk!

 

Groeten,

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worfje, ik waarschuwde je nog omdat je je lampen niet aanhad, want je PO zit daar toch op? Uiteindelijk deed je ze aan, toch beter voor je ketting.

Tja, hij zit inderdaad op het achterlicht. Pas in Utrecht kwam ik erachter dat ik nog steeds met stadslicht reed... :1241emule:

 

De terugreis ging erg voorspoedig en het tankstation incident was ook erg leuk. Vrouw had enorm ruzie met een of andere vent en die bleef heel rustig. Geen idee waar het over ging....

Geen idee inderdaad waarover het ging, die vrouw maar schreeuwen en die man dacht ook wanneer is ze nu uitgetiert.

 

Op naar de volgende technische dag. Hebben we niet een lid in zeeland? Daar wil ik ook weleens naartoe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was erg gezellie!

 

Jammer van die schroef, Frank, maar dat is goed opgelost met hulp van Rikus!

 

De hamburgers waren lekker, de koffie was lekker, Buurman Theo is een topper en wat mij betreft mag buurman Bert (die met het BMW zijspan :)~:blush: ) zo terugkomen en zijn avonturen vertellen! Wat is het mooi om iemand zo te zien rijden met een zijspan! En de verhalen! Mooi man!

 

Het synchroniseren was leuk om te zien. Ow ja, edwin bedankt voor het gebak! En Theo bedankt voor het vastleggen.

 

Rikus bedankt voor de uitleg over dynamisch balanceren en het ook nog in de praktijk showen ervan. Heb helaas niet kunnen testen hoe of wat precies, want het waaide net te hard om het stuur los te laten, maar het voelde goed!

 

Jammer dat niet iedereen is geweest die zou komen. Maar het is wel leuk om zo'n groep vfr rijders bij elkaar te hebben. Waarvan er 2 zelfs uit de buurt van Utrecht kwamen.

 

 

 

Ow ja.... Mooie gazelle, Theo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, een beetje bij gekomen van een drukke en hectische dag. Nadat de Syhoro en Worfje vertrokken waren hebben we nog gauw even een broodje gegeten en zijn met mister zijspan nog even een klein stukje wezen rijden. Eenklein rondje west Friesland in de omgeving van Bakkeveen en ik kan wel stellen dat mijn nieuwe MPR2 achterband wel is in gereden :schater:

Daarna het mantje in.

Wij kijken terug op een leuke dag, waarbij het leuk is om mensen te ontmoeten die je via het toetsenbord kent maar verder niet.

Langs deze weg willen wij dan ook iedereen bedanken voor de gezelligheid en stellen we tevreden vast dat dit zeker voor herhaling vatbaar is

 

Rikus & Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, een beetje bij gekomen van een drukke en hectische dag. Nadat de Syhoro en Worfje vertrokken waren hebben we nog gauw even een broodje gegeten en zijn met mister zijspan nog even een klein stukje wezen rijden. Eenklein rondje west Friesland in de omgeving van Bakkeveen en ik kan wel stellen dat mijn nieuwe MPR2 achterband wel is in gereden :schater:

Daarna het mantje in.

Wij kijken terug op een leuke dag, waarbij het leuk is om mensen te ontmoeten die je via het toetsenbord kent maar verder niet.

Langs deze weg willen wij dan ook iedereen bedanken voor de gezelligheid en stellen we tevreden vast dat dit zeker voor herhaling vatbaar is

 

Rikus & Joke

 

 

Verdorie, heb ik dus duidelijk een leuke dag gemist...

Maar ja, gezinnetje ging vandaag even voor.

Volgende keer beter en ik zal VFRikus best nog wel eens tegenkomen tijdens een toertocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...