Ga naar inhoud

Sleuteldag in 't Nieveen


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Goed plan, ik heb al een datum gelanceerd.

Klinkt wel goed "Sleuteldag in 't Nieveen"

VFRikus

Eindelijk eens een sleuteldag dicht bij huis :yahoo:

Neem tin en de soldeerbout en goed humeur mee.

 

Groeten,

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vrees dat ik de 21e wat te doen heb, iets met verjaardag en dochter en feestje enzo, anders was ik geheid even langsgekomen. En mocht ik kunnen ontsnappen, dan doe ik het alsnog.

 

Grappig dat 't Nieveen in de topic titel, mijn vorige huis stond aan Het Nieveen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als nu alle belangstellenden zo snel mogelijk hun mogelijke zaterdagen in april posten, dan kan de beste gekozen worden.

 

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als nu alle belangstellenden zo snel mogelijk hun mogelijke zaterdagen in april posten, dan kan de beste gekozen worden.

 

VFRikus

 

VFRikus voor mij komen alle zaterdagen in april wel goed uit alleen dus de 21e niet.

 

Laat maar horen/zien wanneer je alles plant.

 

Ik wil graag de injectie af laten stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het gevoel dat ik de kar trek. Oke. Iedereen die interesse heeft meld het hier (degenen die al in dit topic melding hebben gemaakt hoeven dit niet nog eens te doen) met daarbij de zaterdagen in april dat hij/zij kan.

Zo rond 1 april (geen geintje) kijk ik welke dag zich mag verheugen in de meeste belangstelling en maak deze bekend als zijnde de vaste datum.

 

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het gevoel dat ik de kar trek. Oke.

 

Euhm... ik zou het wat meer tijd geven VFRikus. Sommige mensen kijken niet elke dag op het forum en je hebt pas sinds gister deze eigen 'thread'. :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Harz-weekend is toch pas in mei? :D

Vorig jaar maar 4x in de Harz geweest..... En je moet toch ook checken of de wegen en de bergen er nog zijn? Ik ga nu overigens met koekblik :)

 

En back on topic..... Even geduld hebben inderdaad Rikus. Dit aparte topic bestaat pas sinds gisteravond half 11.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook wel leuk, hoewel aan m'n motor niet hoeft te worden gesleuteld. Kan wel meekijken en meehelpen, want heb alles wel zo'n beetje gedaan. Eigenlijk, kom ik dan alleen voor de koffie ;)

 

Wat kan ik meeneemen op de motor:

-WPHB (VFR800FI)

-D.I.D. kettingpons

-Kleinste momentsleutel (10-50 Nm)

-Carbtune II

-Etc.

 

Ik kan alleen 7, 14 en 21 april

 

Voor sommige reparaties moet je je wel voorbereiden. Voor het stellen van de kleppen, heb je wel wat kleine dingen nodig EN je motor moet ook koud zijn. Verder is het stellen van kleppen een behoorlijke klus voor een dag. Het is handig om van iedere deelnemer te weten wat hij/zij wil gaan doen, dan kan iedereen tips geven over eventuele voorbereidingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is er een die wil op een 98-01 een PO instaleren, moeten wij samen toch kunnen :1210:

 

WPHB 98-01 heb ik, monumentsleutels ook in de diverse gradaties

 

VFRikus

 

p.s. goed idee om te inventariseren, neem ik mee in de evaluatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...