Ga naar inhoud

Sleuteldag in 't Nieveen


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Was ik al bang voor, maar 21 zijn Theo en ik al bezet, 14 is sleuteldag Almere ook al en 7 is erg kort dag.

Overall is er voor 28 in verhouding redelijk belangstelling en kunnen zich er nog meer mensen opgeven.

Per slot van rekening heb ik ruimte zat.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik hoop dat het toch gaat lukken, al is het maar om m'n Pro-Oiler te showen, die al een jaar werkeloos was ;) Het systeem lijkt nu goed te werken en de nieuwe nozzle is ook een stuk beter, dan de oude.

 

Morgenavond weet ik of ik de 28 kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woot, hierbij mijn bevestiging dat ik zaterdag 28 april van de partij kan zijn!

 

Sta ik al op het lijstje?

 

Kunnen we gezellig met z'n tweeen rijden Syhoro? :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er bij ben, is dat voornamelijk om foto's te maken.

 

Volgens mij is-tie tamelijk perfect. 't Enige.... de koplampen afstellen??

 

En.... als 't mogelijk is.... Dat gedoe met mijn accu die in de winterstalling leeg is gelopen... Ziet iemand kans om lekstroompjes te meten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een griezelig nauwkeurige multi meter en afgezien daarvan is Theo die dag er ook en ik wil Richard Smit nog uitnodigen.

Dit is degene die met de osciloscoop de storing in beeld bracht die de PO van zijn stuk bracht.

Koplampafstel apparaat is aanwezig.

VFRikus

 

p.s. laat het een ieder duidelijk zijn dat de sleuteldag ook een ontmoet functie heeft, dus het is niet verplicht om zwaar te gaan sleutelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een griezelig nauwkeurige multi meter en afgezien daarvan is Theo die dag er ook en ik wil Richard Smit nog uitnodigen.

Dit is degene die met de osciloscoop de storing in beeld bracht die de PO van zijn stuk bracht.

Koplampafstel apparaat is aanwezig.

VFRikus

 

p.s. laat het een ieder duidelijk zijn dat de sleuteldag ook een ontmoet functie heeft, dus het is niet verplicht om zwaar te gaan sleutelen.

 

 

Voor de gezelligheid lijkt me wel leuk !!! Is er ook ruimte voor overnachting voor een stel Limburgers ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wel hoor geen probleem maar ik woon ook nog 117 Km uit de buurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de gezelligheid lijkt me wel leuk !!! Is er ook ruimte voor overnachting voor een stel Limburgers ????

 

Motorcamping De Motorschuur

Zuidzijde 30

9515 PJ Gasselternijveenschemond

Telefoon0599-622693

 

Zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djeezus en ik al hopen dat we op de 4 koloms mochten pitten.

 

Was eigenlijk een grapje maar wellicht wel een leuk ritje voor Maikel, Danny en ik. Tis maar 271 km enkele reis...... en het weekend van koninginnedag toch ?

 

 

bedenk net dat Peet dan ook haar laatste motorexamen heeft gehad (en hopelijk geslaagd) dus als de boys niet kunnen dan kunnen we er een lang weekend van maken !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djeezus en ik al hopen dat we op de 4 koloms mochten pitten.

 

Was eigenlijk een grapje maar wellicht wel een leuk ritje voor Maikel, Danny en ik. Tis maar 271 km enkele reis...... en het weekend van koninginnedag toch ?

 

 

bedenk net dat Peet dan ook haar laatste motorexamen heeft gehad (en hopelijk geslaagd) dus als de boys niet kunnen dan kunnen we er een lang weekend van maken !!!!

 

Oh, maar de vierkolommers mag ook hoor, maar er is geen room service.

VFRikus

 

p.s ik hoor hier net op de achtergrond van het hoofdbestuur dat een onbijtje geen probleem is, alleen niet voor 10 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, maar de vierkolommers mag ook hoor, maar er is geen room service.

VFRikus

 

p.s ik hoor hier net op de achtergrond van het hoofdbestuur dat een onbijtje geen probleem is, alleen niet voor 10 uur.

 

 

hahaha das goed nieuws !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...