Ga naar inhoud

Stuurgewichten


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Oke, maar is het nog de vraag waarom het gewicht op het linker stuur deel ongeveer 30 graden kan draaien, zoals op de tekening te zien is terwijl de schroef wel vastzit!

VFRikus

wist ook niet dat het zo'n ingewikkelde constructie was! En t gekke is: bij mij zit het rechtse gewichtje "los" terwijl het schroefje wel vast zit. Ook maar eens uit elkaar halen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wist ook niet dat het zo'n ingewikkelde constructie was! En t gekke is: bij mij zit het rechtse gewichtje "los" terwijl het schroefje wel vast zit. Ook maar eens uit elkaar halen denk ik...

 

Ik denk dat ik daar maar eens mijn missie van maak op mijn sleuteldag de 28 ste april

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik daar maar eens mijn missie van maak op mijn sleuteldag de 28 ste april

VFRikus

ik zal ook eens kijken binnenkort. hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

 

Ok, misschien wat lang gewacht, maar heb ze dan uiteindelijk bestellen bij Louis, ze stonden immers nog gewoon op de website (m6 zwart).

 

Kreeg ook keurig netjes een bevestiging van m'n order. Er tevens (omdat de portokosten toch al voor die stuurdempers betaald zijn), locktide en kettingspray erbij besteld.

 

Komt de levering zonder de stuurdempers, maar wel die twee bussen, plus het volledige bedrag voor aan leveringskosten.

 

Zijn die bussen dus nu duurder dan gewoon in de winkel kopen.

 

Er staat wel in de bevestiging dat ze uiterlijk ten tijde van de levering mogen informeren dat het niet meer leverbaar is, maar dan heb je het dus al in huis. Fijne werkwijze!!!

 

Nu bij Hein Gericke besteld voor levering in een winkel voor 29.95 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze besteld bij Motozoom en daar stonden ze ook in backorder. Ik kwam ze toevallig tegen bij Polo in Kleve en heb ze daar meteen meegenomen.

 

Ik kon de bestelling annuleren en kreeg het geld teruggestort.

 

 

Ik heb de rvs-versie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ze vandaag via Louis.de binnengekregen in M8 versie voor de 36II....wat blijkt...die dingen (LS Classic) zijn hol en om ze "handvatvrij" te kunnen monteren moet er een karrevracht aan tussenringen op !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je de gewichten voor de RC36II. Je krijgt er 1 opvulring per gewicht bij maar om ze te monteren moeten er zeker 3 per gewicht in.

Uiteindelijk bij de doe het zelver maar een zak RVS ringen gehaald.

 

122%20Kellerman.JPG

 

En hier zijn ze gemonteerd waarbij ze net vrijkomen van het handvat opdat dit zeker niet blijft hangen.

Had sterke twijfels mbt de werking vd gewichten maar heb er zondag dik 400 km mee gereden en totaal geen last meer van slapende handen.

 

121%20Kellerman.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFReemd! De M6-variant is wél massief... Daar zit ook een heel scala aan opvul- en pasringen voor verschillende merken en typen bij.

 

Idd..dat had ik bij Danny al gezien...daarom was ik ook verbaasd.

 

edit: heb de modellijst bekeken en daar staat op dat je meerdere ringen moet tussenleggen....hadden ze ook wel eens op de site van Louis mogen vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFReemd! De M6-variant ... Daar zit ook een heel scala aan opvul- en pasringen voor verschillende merken en typen bij.

 

 

Het verschil zit 'm niet tussen M6 / M8 variant maar in toevoeging bij de productnaam:

 

V200, dan heb je niet meer al die extra's zoals rubber ringen, ringen met halve groef etc.

 

Maar alleen gewichten + 2 dikke ringen + 4 dunne ringen + 2 bouten.

 

Het lukt wel, maar ikzelf had liever ook het uitgebreidere pakket gehad, maar zie hierboven, helaas.

 

Links waren twee dunne en een dikke bijgeleverde ring voldoende. Rechts heb ik er zelf nog wat anders bij moeten schroeven.

 

Louis levert nu alleen nog de v200 versie voor 32,95, zonder transport. HG (als je er in de buurt woont) voor 29,95 afhalen (of ook met de post uiteraard).

 

 

Resultaat: Ook hier geen last meer gehad met 560 km op een dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus bij Louis zijn ze niet als complete set (met voldoende ringen) te bestellen voor de RC36II?

 

Ron

(ook last van slapende ledematen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was de bestel order waarvan ik een bevestiging kreeg:

 

10005356 LENKERENDEN KELLERMANN LS CLASSIC, TYP 1 19.95 EUR 19.95 EUR

M6, SCH. PAAR

 

Maar die hebben ze aan mij niet uitgeleverd. Tot mijn verbazing staan ze nu wel weer op de Louis pagina en kun je ze wel weer bestellen (maar dat was dus bij mij toen ook het geval).

 

En er staan nog ronde van chroom op. De rest is altijd met V200 en dus niet al die extra's.

 

Als je ze wilt zou ik hiervoor even bellen. Ergens anders kost de uitgebreide set het dubbele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was de bestel order waarvan ik een bevestiging kreeg:

Maar die hebben ze aan mij niet uitgeleverd. Tot mijn verbazing staan ze nu wel weer op de Louis pagina en kun je ze wel weer bestellen (maar dat was dus bij mij toen ook het geval).

 

En er staan nog ronde van chroom op. De rest is altijd met V200 en dus niet al die extra's.

 

Als je ze wilt zou ik hiervoor even bellen. Ergens anders kost de uitgebreide set het dubbele.

 

 

Ja maar Ron heeft de M8 versie nodig.

Ik vind trouwens dat de imbus bout die erbij zit (M8) te kort is dus die ga ik ook vervangen......wat een gedoe !!!

 

@ Koffieleut...vgl mij zit het verschil wel in M6/M8 versie. Op het blad dat ik erbij kreeg staat de M6 versie met al die toeters en bellen en de M8 versie met slechts 2 distanz en 4 unterlegscheiben.

 

de 36 II is de enige VFR waar de M8 versie op moet. 36I en 800 moet allemaal M6 op

 

V200 waar jij het over hebt is het nieuwste model en die zijn op de uiteindes rond

model waar ik het over heb is de LS1000 classic oftewel oud model dat niet meer nieuw gemaakt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...