Ga naar inhoud

Sleuteldag Zuid Nederland op 23 Juni


Memphis
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 264
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

lekker hoor dat het zo lekker gaat met de aanmeldingen. Én dat Koffieleut van die lekkere koekjes meeneemt :schater:

 

Ik zal er helaas niet bij zijn. is me net te ver. de 16de probeer ik wel aanwezig te zijn tijdens de grenzenrit :rolleyes:

 

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Memphis

2. Tweetie (tot twee uur)

3. klein (ovb)

4. L Coudert

5. VTI daan

6. Fox (zij het niet te hele dag)

7. Hein

8. Crowbar

9. Berre

10. JasperRVF

11. Worfje

12. Che en Peet

13. starter 78

14. BMUU

15. Trebbie

 

& Mover (ovb) & Koffieleut

 

 

Wie van deze 15 heren (of dame) heeft er veel electronica kennis van de VFR. Ik wil wel wat ledjes om SR in de gaten te kunnen houden erop zetten, als iemand er vertrouwen in heeft dat dat inbouwen lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van deze 15 heren (of dame) heeft er veel electronica kennis van de VFR. Ik wil wel wat ledjes om SR in de gaten te kunnen houden erop zetten, als iemand er vertrouwen in heeft dat dat lukt.

Hoe meer je weet, hoe beter je weet dat je weinig weet... :oops:

 

Maareuh, ff to the point: De ledjes op je SR zullen maar beperkt informatie geven. Met ledjes zou je kunnen zien dat er spanning is, maar is niet belangrijker te weten hoeveel stroom er geleverd wordt door die spanning? Stel een spanning zou wegvallen dan merk je dat toch ook wel aan je motor? :scratchchin:

 

Wat hoop je te bereiken met ledjes op de SR? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer je weet, hoe beter je weet dat je weinig weet... :oops:

 

Maareuh, ff to the point: De ledjes op je SR zullen maar beperkt informatie geven. Met ledjes zou je kunnen zien dat er spanning is, maar is niet belangrijker te weten hoeveel stroom er geleverd wordt door die spanning? Stel een spanning zou wegvallen dan merk je dat toch ook wel aan je motor? :scratchchin:

 

Wat hoop je te bereiken met ledjes op de SR? :blush:

 

Heel simpel. Wet van oHm. Als de spanning er is, is de stroom er ook, of je accu is dood.

En dat maakt de cirkel m.b.t. mijn verhaal weer rond.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er helaas niet bij zijn. is me net te ver.

 

sleuteldag zuid-west nederland?? :scratchchin::whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld me OVB ook aan.

 

Ik neem aan dat we nog wat info krijgen over

* de definitieve tijd (v.a. 10.00 uur: is dat nu definitief?)

* het exacte adres (krijgen we dat via mail?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een fotoreportage komt wel goed! :lol:

 

Jammer dat Jasper niet kan, had wat veerinstelling advies nodig...........

 

Ik vertrek vanuit Uden, als iemand hier langs komt sluit ik graag aan, als iemand op de route naar Reuver ligt, kan ook weer aansluiten. Kunnen we zo als een grote VFR-colonne naar de loods!!

 

Crowbar, jij rijdt ook mee hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur is prima, adres wil ik ook best hier bekend maken. weet niet of paula daar een probleem mee heeft???

 

Jasper moet verplicht worden te komen !!!! Nondejuu...kunnen we dat apparaat eindelijk is live bewonderen is-tie-d'r-nie-bij !!!

 

Zou het adres niet hier neerpoten Maikel, je weet niet wie het allemaal ziet en voor hetzelfde geld heb je straks geen motor meer in je loods staan.

Overigens staan onze namen erbij maar dat hedde zelf gedaan he want ut is onder voorbehoud. Peet moet 's morgens sowieso werken dus die zou pas 's middags kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur is prima, adres wil ik ook best hier bekend maken. weet niet of paula daar een probleem mee heeft???

Ik niet hoor, als ik daar al eens iets over zeg dan is het meer voor jullie.

Dit is een openbaar gedeelte van het forum en je adres wordt 'wereldwijd' bekend. Als je je daarvan bewust bent en je hebt er geen probleem mee, dan zou ik zeggen 'gooi neer dat adres' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...