Ga naar inhoud

Recall VFR VTEC's in Engeland juli 2007


BlackForrest
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dat was volgens mij bij de vtec, tenminste die van mij is toen ook nagekeken.

Ik geloof overigens niet dat er ergens een fout geconstateerd was tijdens die terugroepactie....

 

Groet,

 

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bingo! En wel twee keer. Some guys have all the luck.

 

Grt Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

net nog even bij de dealer gechecked, hier in NL is nog steeds niets officieel bekend, maar alle (eerste?)eigenaren zullen dan een brief van Honda ontvangen.

 

Greetz Jake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt mij raar voor dat alleen eerste eigenaren zouden worden benaderd. Alhoewel, mischien is Honda san wat zunig i.v.m. het feit dat het niet echt met veiligheid te maken heeft en dus de kans op aansprakelijkheid i.v.m. letselschade vrijwel nihil is.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ook mijn dealer gebeld.... Niets bekend over een terugroepactie. Honda zal de mensen vast wel informeren als er iets aan de hand is. Maak je maar geen zorgen.

 

Nu heb ik even mijn framenummer gecheckt (tip: staat op je groene kaart) en ik behoor tot de gelukkigen die teruggeroepen gaan worden door Honda Engeland....

 

Gewoon even een vfraagje: Ook bij de rempomp was het zo, dat eerst UK actie ondernam en dat veel later Nederland pas volgde. Moeten we soms eerst mekkeren bij Honda Europe of Nederland of is het zo, dat als mijn framenummer in het rijtje valt, dat alleen in UK problemen kan opleveren! Honda is Honda, dacht ik toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik even mijn framenummer gecheckt (tip: staat op je groene kaart) en ik behoor tot de gelukkigen die teruggeroepen gaan worden door Honda Engeland....

 

 

Vooral Wales is errug mooi om te rijden :357:

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...