Ga naar inhoud

Dynojet Run


Sparky
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik weer bij MAD-Racing geweest voor een run.

Wat heb ik veranderd?:

 

Info:

 

-Hoofdsproeiers D126

-Sproeiernaald setting terug naar clip 3.5

-Slowjet #42

 

Te doen:

 

-Ik denk dat ik het zo laat. Voor het goede kunnen de hoofdsproeiers terug naar D128.

Het nadeel is dat het verbruik te veel toeneemt. De winst is alleen voor hogere toeren gebied.

 

post-725-1221846753_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 9 maanden later...
  • 8 maanden later...

had mijn grafiek nog niet neergezet hier:

 

is wel geen viffer maar ja, plaatjes kijken is nooit mis:

 

post-1530-1320521288.jpg

 

Suzuki GSXR 750 bij hoegee op de bank, k&n icm yoshibox na montage van een Yoshimura tri oval full system uitlaat

resultaat 142 paardjes op het achterwiel :yahoo:

 

zo staat ze er op het moment bij, van de winter alleen nog een nieuwe kentekenplaathouder en de suzuki logo's op de carbontankcover

 

post-1530-1320521585.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ook mijn run van gisteren 5 november bij Ten Kate. Het was heel vroeg op zaterdag met ideale motoromstandigheden, maar dat maakte de run er niet beter op. Beetje chaos.

Het valt vooral op hoezeer pk's en koppel afwijken van vergelijkbare VFR (bouwjaar) een stukje verder terug in dit topic:

post-3928-1320567280.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Het valt vooral op hoezeer pk's en koppel afwijken van vergelijkbare VFR (bouwjaar) een stukje verder terug in dit topic:

 

Maar dat iis dan ook op een andere testbank gemeten, (en op een andere dag, met andere omstandigheden), en dus slecht te vergelijken kwa absolute vermogens cijfers.

Wat je wel goed kunt vergelijken is de VORM van de grafieken, of er ergens rare pieken en dalen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat iis dan ook op een andere testbank gemeten, (en op een andere dag, met andere omstandigheden), en dus slecht te vergelijken kwa absolute vermogens cijfers.

Wat je wel goed kunt vergelijken is de VORM van de grafieken, of er ergens rare pieken en dalen zitten.

 

Ik bedoel de run van Tom M, ook bij Ten Kate. Gemiddeld gesproken (!) zijn z'n resultaten net zo goed/slecht in termen van rijk/arm, in ieder geval ver van het ideale verloop van 14 naar 13..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

100 pk op het wiel + 80Nm bij MADracing op de bank.

 

eerste run was zoals ik hem kocht, 2e run was met BMC filter, Keihin 130 mainjets, snorkel verwijderd en nieuwe bougies.

loopt lekker, zelfs zonder dynokit een gezonde VFR volges mark

post-3669-1322728860.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

post-4928-1348514393.jpeg

 

zaterdag de VFR getest en hij kwam er eigenlijk best goed uit.

Hij is helemaal standaard, met alleen en andere Bos demper erop. de luchtmengschroeven moeten wat verder open, dan staat hij stationair goed, en de deuk bij 4000 toeren (war hij te rijk lijkt te staan) komt doordat er volgas werd gegeven, en dan krijgt hij wat veel benzine. algemeen advies: de luchtmengschroeven bijstellen, en verder lekker rijden!

ik vind ook het maximale vermogen niet belangrijk, "rideability" is waar het mij om gaat. die paar pk's meer of minder...... maar voor degene die het wel wil weten: 96pk en 71Nm aan het achterwiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België heb je een vrijwillige 100pk-grens. Boven de 100pk betaal je enorm veel meer geld voor o.a. verzekering........

Je kan dus kiezen of je een full-version of een geknepen versie koopt. Terugtunen naar vol vermogen (zonder dit te melden) is fraude, dus een misdrijf.

 

Ik heb zelf een 100pk Blackbird teruggebracht naar vol vermogen. Hiervoor moet o.a. een nieuwe computer (CDI-unit) aangeschaft worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...