Ga naar inhoud

VFR750 wegbrengen voor een beurt, maar waar ??


BlueVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Het wordt tijd voor mijn 750 voor een beurt!

 

Nu heb ik geen klus-ervaring dus zoek ik een betrouwbaar adres voor mijn VFR.

Heeft iemand goede ervaring met zijn dealer/onderhoudsbedrijf voor een beurt in de omgeving Haarlem?

 

Ik zag laatst een advertentie van Motoport in Amsterdam of Hillegom, maar heb daar ook nog geen ervaringen over gehoord...

Alle tips dus welkom!

 

Groeten,

Martijn

aangepast door BlueVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een beetje hulp kom je een heel eind bij het zelf doen en anders kan je eventueel wachten op een sleuteldag, dan kan je hulp krijgen bij het zelf verrichten van onderhoud.

De 86-89 modellen zijn makkelijk in het onderhoud. Kan je het geld dat je uitspaart mooi in het noodzakelijke gereedschap stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos Smit in Haarlem? Hoor je vaak goede berichten over. In ieder geval met onderdelen en banden vaak niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motoport Hillegom is wel een aanrader. Heb ik goede ervaringen mee. Iets verder weg voor je is de Hoef. Bij Verbrugge Motoren ook hele goede ervaringen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze ervaring met Jos Smit is de volgende:

HansM wilde zijn CBR 1000 F een hele grote beurt laten geven.

Hij wist van te voren al dat er veel aan moest gebeuren.

Jos Smit is Yamaha dealer en wilde voordat hij Honda onderdelen zou bestellen, dat deze onderdelen vooraf betaald werden.

Dit omdat hij bij het wegblijven van de klant anders de onderdelen niet zomaar meer kon gebruiken.

 

Wij zijn toen naar Vissers in Santpoort-Noord gegaan.

Kleine familiezaak waar we nooit teleurgesteld zijn,

Ikzelf heb er mijn eerst VFR gekocht.

 

Vissers is wel een eigenwijs mannetje, maar hij wekte de indruk dat hij weet waar hij over praat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een adres voor je in Zoetermeer.

Iemand die al jaren sleutelt maar nu van zijn hobby zijn beroep wil maken.

Geeft gewoon garantie op de reparatie en zo.

Hij werkt nog goedkoop en hoeft dus geen hoog uurtarief te rekenen.

Goede ervaring mee, maar moet er bij zeggen dat ik er pas 1 keer ben geweest.

 

En Zoetermeer is wel drie kwartiertjes van Haarlem.

Als je het redt....

 

Stuur maar een PB'tje.

Geldt overigens ook voor anderen die evt. het adres willen.

 

Grtz. Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank Lemmstra motoren Wormerveer.

Werkt alleen met/aan Honda motoren en is geen dealer. Honda nederland stuurt daar ook motoren (goldwings) heen. Het is Klein zaakje met twee opstel posities en altijdverse koffie, zaterdags met gebak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook bij Bakker Motor Service langs gaan in Zwanenburg.

 

Een goede zaak waar ik mijn motor vorig jaar een grote beurt heb laten geven en dat is mij goed bevallen.

 

Je moet alleen nu even van te voren bellen, want zijn vrouw is in december overleden (25 jaar oud) en daar is Richard toch wel ondersteboven van en niet altijd op de zaak.

 

Bakker Motor Service

Zwanenburgerdijk 348 b

Zwanenburg

Tel: 020-6595338

 

http://www.bakkermotorservice.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Frank Lemmstra motoren Wormerveer.

Werkt alleen met/aan Honda motoren en is geen dealer. Honda nederland stuurt daar ook motoren (goldwings) heen. Het is Klein zaakje met twee opstel posities en altijdverse koffie, zaterdags met gebak!

 

Klopt Ik breng hem ook bij Frank Lemstra, is nog een ouderwetse monteur en zeer bekwaam in Honda's . zit zelf nog in de racerij (classic Honda's)

Heeft mijn motor ook getuned en loopt als een speer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank Lemstra inderdaad, echt een aanrader. Ik ben er morgen in de na-ochtend weer even te vinden als ik mijn oude VFR ga ophalen.

Is een echte vakman (heeft volgens mij ook al een paar keer in Motor Magazine gestaan als zijnde Honda Guru).

En is zeer scherp in zijn prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik woon om de hoek en reken geen Lemstra en zeker geen Visser prijzen. Als je zorgt voor de onderdelen en de oliën wil ik het wel voor je doen, als je er bij blijft kun je het de volgende keer zelf!

Kost je verder niets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Artist is ook een aanrader.

 

 

:withstupid:

aangepast door vroembert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua prijs, kwaliteit en gezelligheid kan geen enkele zaak tegen The Artist op.

 

Als het gaat om ervaringen bij motorzaken in de buurt, dan ben ik te spreken over Motorport Hillegom.

Grote beurt was netjes gedaan voor zover ik het kon bekijken. Ik heb de motor gebracht net voordat ik een weekje met vakantie ging. Toen ik terug kwam, toen waren ze nog steeds met de motor bezig. Dus als dat geen grondige beurt was dan weet ik het ook niet meer. (Het kan ook zijn dat de planner ook met vakantie was)

Verder geen klachten.

 

Binnenkort zit de 24k beurt voor mijn VTEC eraan te komen....

gr

VFRookie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...