Ga naar inhoud

Welke demper voor VFR 800 Fi?


Gast Downhill
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Een vraagje,

 

Ben al enige tijd opzoek naar de juiste demper voor mijn vfr800fi uit 1999.

Heb al gekeken voor een Bos, Laser, L&W. Het moet in ieder geval een hooglopende uitlaat zijn met een mooie

donkere sound. Bos is een geweldig mooie en heeft ook geen ophangring over de demper lopen maar is wel erg duur.

 

Heeft iemand andere ervaringen of goede tips voor me. Weet iemand op L&W "Remus"wat is.

 

 

Hoor het graag,

 

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob,

 

Toen ik mijn Viffer kocht zat er al een BOS highmount onder. Ik moet zeggen dat ik het een ontzettend mooi geluid vind hebben.

Ik heb zelfs de dB killer er nog inzitten, en hierdoor produceert mijn BOSje een mooie beschaafde, donkere roffel.

Ik heb de dB killer er ook wel uitgehaald, maar vond het geen noemenswaardig verschil maken.

 

Over de andere genoemde uitlaten kan ik je geen oordeel geven

 

Greetz,

CassiusZ

 

[EDIT] Hoi Rob, hierbij dan een plaatje van mijn Highmount BOS op de viffer.

aangepast door CassiusZ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob,

 

Toen ik mijn Viffer kocht zat er al een BOS highmount onder. Ik moet zeggen dat ik het een ontzettend mooi geluid vind hebben.

Ik heb zelfs de dB killer er nog inzitten, en hierdoor produceert mijn BOSje een mooie beschaafde, donkere roffel.

Ik heb de dB killer er ook wel uitgehaald, maar vond het geen noemenswaardig verschil maken.

 

Over de andere genoemde uitlaten kan ik je geen oordeel geven

 

Greetz,

CassiusZ

 

Hoi Cassiusz,

 

Ja zit ook sterk te overwegen om een Bos te kopen.

Ziet er mooi uit,en is wel kwaliteit.

 

Bedankt voor je reactie,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cassiusz,

 

Ja zit ook sterk te overwegen om een Bos te kopen.

Ziet er mooi uit,en is wel kwaliteit.

 

Bedankt voor je reactie,

 

Rob

 

Hoi Rob,

 

Je mag in Sint oedenrode komen luisteren naar het geluid van de L&W.

 

groeten,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel Miss_Jline als ik hebben een Bos uitlaat op onze 800's. Het is voor ons de mooiste Highmount uitlaat. Dat hadden we waarschijnlijk ook gezegd als er een ander model onder had gezeten. De Bos van Miss_Jline hebben we laatst op Marktplaats gekocht dankzij een tip van Mover. We zochten speciaal een Bos omdat hij ovaal is en we wisten dat hij mooi klonk met een Db killer, zonder vind ik hem een stuk meer herrie maken.

 

Het moest voor ons een Ovale zijn omdat er dan makkelijker een Givi Wingrack op past voor de vakantie ritten op de motor. Behalve mooi is hij voor ons dus ook praktisch.

 

Kijk in iedergeval behalve naar het gezicht en het geluid ook naar de praktische kant. Ga je er een kofferrek op monteren? Past dat nog met een Highmount?

 

Succes met zoeken en beslissen.

 

 

Groetend,

 

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf een BSM onder: Future extreme big High mount.

Bevalt mij uitstekend mooie korte demper en lekker geluid.

 

succes bij je keuze.

 

ma_264649.jpg

 

Greets Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rob,

 

Je mag in Sint oedenrode komen luisteren naar het geluid van de L&W.

 

groeten,

 

Rob

Hallo Rob,

 

Ja lijkt me wel een toppie idee om eens te komen luisteren,neem alleen wat later contact met je op

omdat ik morgen met wintersport ga.Kom zelf uit Boxtel dus is vlakbij. Heb je jou uitlaat toevallig bij Hannink gekocht.

Heb met hem wel eens contact gehad maar hij heeft ze volgens mij niet meer te koop.

 

In ieder geval bedankt voor je reactie,

En ik laat nog van me weten.

 

Groet

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je jou uitlaat toevallig bij Hannink gekocht.

Heb met hem wel eens contact gehad maar hij heeft ze volgens mij niet meer te koop.

VFRoem, Rob en Hannink wonen volgens mij allemaal bij elkaar in één boerderijtje..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

 

Een vraagje,

 

Ben al enige tijd opzoek naar de juiste demper voor mijn vfr800fi uit 1999.

Heb al gekeken voor een Bos, Laser, L&W. Het moet in ieder geval een hooglopende uitlaat zijn met een mooie

donkere sound. Bos is een geweldig mooie en heeft ook geen ophangring over de demper lopen maar is wel erg duur.

 

Heeft iemand andere ervaringen of goede tips voor me. Weet iemand op L&W "Remus"wat is.

 

 

Hoor het graag,

 

rob

 

Hoi Rob,

 

Ik ben zelf onlangs op zoek geweest en heb uiteindelijk nu een Blue Flame Evo High Mount gekocht. Ik vind de sound met DB killers erg mooi (heb ze er nog niet uit gehad...)

Voor info kun je kijken op www.blue-flame.nl

 

Veel succes

 

Very Fast relaxin'post-2080-1202297591_thumb.jpg

aangepast door VFRLoos
link clickable gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...