Ga naar inhoud

Ook ik heb xenon


 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

:blink: ehhh, ja . . .

Maar ik zocht met de zoekfunctie op motor, en daarna op motovision. En toen werd ik doorgestuurd naar de Duitse site :pompomdown:

 

maar idd die bedoel ik :yes:

 

edit: en idd ik zag dimlicht voor stadslicht aan, nu weet ik het weer! :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook voor een groupsbuy!

 

Gaarne 2x H4 Bi-Xenon op 6000k. Is er een vrijwilliger voor de groupsbuy (regelen + geld verzamelen + versturen/afhaalpunt)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb AFS motorparts een PB gestuurd mbt een groupsbuy. Op het moment dat ik daar reaktie op heb en ik ben er uit met hem horen jullie het van me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is 8000K te blauw of valt dit nog mee. Het hoeft van mij geen poserfiets te worden, maar ik vind gezien worden belangrijker dan het kleine verlies in lichtopbrengst in vgl met 6000K en het hogere sjonnie gehalte. Ik ben bang dat de komende tijd veel auto's op de weg komen met 6000K en dan is het onderscheidende effect wat weg, nietwaar?

 

Ok, mijn bestelling is voorlopig

 

-Pilot BI-Xenon H4 (2 maal)

-Kleur: 8000K

-Met de nieuw ballasts van Pilot: 8 x 6,5 x 1,5 cm

 

Het schijnt dat de sets nu ook worden geleverd met dubbelzijdig tape. Een oude set laat ik liever 'liggen'. Verder wil ik nog wel weten waar ik de set kan retourneren voor het geval dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij behoud je sowieso je groot lichtfunctie als ik het goedbegrijp . . . Maar is het niet bepaald verstandig om niet voor bixenon te gaan omdat je lampen dan véél eerder stuk gaan. . . . Wat dimlicht betreft . . . daar rijdt toch niemand mee? Je hebt ovreigens wèl hele witte dimlichtjes. . . Die heb ik al gehaald, en stop ik er dan in. . . overigens is dimlicht in Xenon auto's ook gewoon zo'n klein lampje . . .

 

Overzicht 'blinklicht' en dan de meest rechtse (raar overigens dat hier geen Nederlandse site van is!!)

lampen

Pas op: jij verwisseld dimlicht en stadslicht!

Stadslicht gebruikt bijna niemand meer, dimlicht is je "gewone" licht......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat K8000 niet te blauw is hoor . . . :) ik ga wel voor die set :P . . . maar idd ff wachten op de groupsbuy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb reaktie gehad maar nog niet met genoeg info om een groupsbuy te starten. En daarbij komt ik gun AFS best wat maar als we hetzelfde merk elders goedkoper kunnen krijgen is het helaas pindakaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bixenon! Da's één lamp in één fitting met zowel de functie dimlicht als grootlicht. alleen het omschakelen van dim naar groot duurt net effe een fractie langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, het is voor mij nog niet duidelijk welke lampen is het beste kan gebruiken.

Ik wil mijn grootlicht functie namelijk niet verliezen.

 

Een paar vrienden van me hebben zo'n normaal halogeenpitje ernaast zitten en ik moet zeggen, dan kun je net zogoed geen grootlicht voeren. Je ziet enkel het licht wat geler worden, maar dat ie feller wordt... (wel overdag gekeken, maar als ik het vergelijk met bixenon dan valt die tenminste overdag onder de noemer grootlicht en niet zaklampje ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet enkel het licht wat geler worden, maar dat ie feller wordt... (wel overdag gekeken, maar als ik het vergelijk met bixenon dan valt die tenminste overdag onder de noemer grootlicht en niet zaklampje ;))

Sterker nog, in het donker wordt het er niet beter op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...